Publicat: 18 Iulie, 2019 - 16:04

 

Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intenționează să lanseze Costa Coffee în cel puțin 10 dintre cele 28 de piețe unde este prezentă, incluzând România, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia și Elveția. Lansarea se va adresa unei categorii variate de consumatori și de clienți, precum și nevoilor acestora de consum, într-o multitudine de canale comerciale, în concordanță cu viziunea Coca-Cola HBC de a fi partenerul pentru băuturi 24/7.

Este o veste fantastică, care ne va ajuta să construim o valoare certă pentru clienții noștri și pentru noi în cadrul parteneriatelor noastre”, a declarat Zoran Bogdanovic, CEO al Grupului Coca-Cola HBC. „Includerea unui brand atât de puternic, așa cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienții pe toate canalele și să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum. Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele și capabilitățile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forță această oportunitate excelentă”.

Cafeaua este una dintre cele mai ofertante și profitabile surse de venit și profituri din sectorul băuturilor. Este o categorie de miliarde de euro în cele 28 de țări în care operează Coca-Cola HBC și este prognozat să aibă un ritm anual de creștere de 4%. 

Compania Coca-Cola a achiziționat Costa Coffee în ianuarie 2019 și a accelerat consolidarea business-ului, concentrându-se pe expansiunea în zona de vending și produse ready-to-drink. Costa Coffee este liderul companiilor de cafea în Marea Britanie și are o prezență puternică în Europa, Asia-Pacific, Orientul Mijlociu și Africa.

Suntem extrem de încântați să devenim parteneri cu Coca-Cola HBC și să oferim astfel o cafea excelentă și mai multor consumatori”, a declarat Jennifer Mann, președinte Global Ventures a Companiei Coca-Cola. „Acest nou acord este un alt exemplu care arată cum Costa Coffee sprijină Coca-Cola în demersul său de a deveni o companie de băuturi pentru toți.”

Despre Coca-Cola HBC 

Coca-Cola HBC este o companie cu creștere solidă din industria de FMCG și un partener strategic al Companiei Coca-Cola, cu volume anuale vândute de peste 2 miliarde de unități. Compania activează
într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, deservind o populație de peste 600 de milioane de pesoane. Coca‑Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, băuturi destinate activităților sportive, energizante, ceaiuri și cafea. Coca‑Cola HBC și-a luat angajamentul de a promova dezvoltarea sustenabilă, de a genera valoare pentru
business-ul său și pentru comunitățile în care este prezentă. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și incluziv, desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este una dintre cele mai sustenabile companii conform criteriilor ESG, cum ar fi Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, CDP, MSCI ESG și FTSE4Good, printre altele.

Coca-Cola HBC este listată pe Bursa de Valori de la Londra (LSE: CCH) și acțiunile sale sunt listate pe Bursa de Valori de la Atena (ATHEX: EEE). Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați http://www.coca-colahellenic.com.

În România, Coca-Cola HBC România a fost declarată cea mai responsabilă companie pe plan local în 2016, 2017 și 2018, conform Romania CSR Index, realizat de agenția de consultanță independentă The Azores. Pe plan local, Coca-Cola HBC România este liderul industriei de băuturi, fiind cel mai mare exportator din domeniu, cu o pondere de aproximativ 30% din exporturile de băuturi. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-ul www.coca-colahellenic.ro și să ne urmăriți pe Linkedin și Facebook.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola (NYSE: KO) este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume. Aflați mai multe despre Coca-Cola Journey la www.coca-colacompany.com și urmăriți-ne pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Tag-uri Institutii: