Publicat: 17 Septembrie, 2014 - 22:45
Retailerul electroIT anunță reduceri de peste 50% în perioada 18-22 septembrie
DOMO

Retailerul electroIT DOMO lansează o nouă campanie de reduceri Pink Days. Pink Days, campanie proprie DOMO, se desfășoară în perioada 18-22 septembrie și aduce reduceri de peste 50% la peste 1000 de produse din 10 categorii: electrocasnice mari, electrocasnice mici, incorporabile, televizoare, audio, foto-video, IT, tablete, telefoane și accesorii.

Campania se desfășoară atât online, pe www.domo.ro, cât și în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară, clienții putând beneficia de prețuri care pornesc de la 119 lei în categoria electrocasnicelor mici, pentru un aspirator, iar în categoria electrocasnicelor mari de la 449 lei, pentru un frigider.

“Experiența ne-a arătat că Black Friday nu este de ajuns pentru a răspunde nevoilor pieței și de aceea am creat campania proprie Pink. Este un concept flexibil, care ne permite să oferim clienților noștri mii de produse la prețuri imbatabile. Începând de joi, 18 septembrie, timp de 5 zile, clienții noștri vor găsi reduceri de până la 50% la tablete, 28% la laptopuri, 45% la televizoare, 30% electrocasnice mari, 65% electrocasnice mici și 50% la aparate foto.”, declară Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO Retail.

În cadrul campaniei, clienţii vor găsi reduceri la produse ale unor branduri IT precum Lenovo, Acer, Canon, şi Logitech, electrocasnice mari Arctic, Beko, Electrolux, Whirpool, Zanussi şi Hotpoint, electrocasnice mici Philips, Rowenta şi Moulinex, aparate foto Sony, Nikon şi Samsung, televizoare Samsung, LG, Sony şi Toshiba, dar şi tablete şi telefoane Samsung, Allview, Utok şi Eboda.

Campania Pink Monday este o campanie inițiată de DOMO în urmă cu peste trei ani. Anul acesta, retailerul electroIT a extins conceptul, inițiând o serie de campanii sub umbrela Pink. Astfel, Pink Days, Pink Monday, Pink Hours și Pink Nights au venit în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, cu cele mai bune oferte.

Compania estimează vânzări cumulate de  4 milioane EURO pentru această ediție Pink Days.

Despre Domo Retail

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în Electro-IT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma online www.domo.ro, care oferă o gamă de peste 15.000 de produse din 17 categorii diferite.