24 octombrie 2021

Comisiei pentru verificarea modului de raportare a deceselor COVID-19

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Premierul Florin Vasile Cîţu, ministru interimar al Sănătăţii, a semnat luni, 19 aprilie 2021, Ordinul ministrului sănătăţii nr. 526/19.04.2021 privind constituirea Comisiei pentru verificarea modului de raportare a deceselor COVID-19.

Din componenţa comisiei fac parte un număr de 7 persoane, reprezentanţi ai Ministerului Sănătăţii, Institutului Naţional al Sănătăţii, Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă şi Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, precum şi un reprezentant al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale.

Printre atribuţiile Comisiei se numără identificarea regulilor de raportare existente în practica curentă privind decesele prin COVID-19 şi a responsabilităţilor instituţiilor implicate, precum şi identificarea potenţialelor neconformităţi, corectarea lor şi formularea de recomandări de măsuri pentru îmbunătăţire a procesului de raportare şi a calităţii datelor.

De asemenea, membrii comisiei trebuie să realizeze analiza procesului şi a conţinutului raportărilor curente din bazele de date actuale privind decesele prin COVID-19 şi să identifice corespondenţa dintre bazele de date actuale privind decesele prin COVID-19.