5 august 2021

Concursul Naţional Interdisciplinar „ARISTOTEL” – Ediţia 2021 şi-a desemnat câştigătorii

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Şcoala Gimnazială Nr. 79 din Bucureşti este câştigătoarea MARELUI PREMIU al competiţiei, care constă într-un display interactiv de ultimă generaţie, oferit de MGT Educaţional, partener al acestui concurs.

În urma centralizării rezultatelor obţinute de cei peste 10.000 de elevi care au susţinut acest concurs, 680 de elevi au obţinut punctajul maxim la proba de cultură generală şi 104 elevi au obţinut punctajul maxim la proba de creativitate.

În desemnarea câştigătorilor s-a ţinut cont atât de rezultatele obţinute la cele două probe, cât şi de respectarea regulamentului oficial al concursului şi a recomandărilor primite din partea observatorilor FDVDR, înainte şi în timpul desfăşurării concursului.

La concursul „ARISTOTEL” au participat peste 900 de şcoli din toată ţara, dar şi şcoli din Republica Moldova şi Şcoala de Limba Română „Dacia” din Atena. Dintre acestea, 91 de şcoli au avut elevi care au obţinut rezultate maxime.

În perioada următoare, elevii care au obţinut cele mai bune rezultate, şi şcoala care a avut cei mai mulţi elevi cu note maxime, vor fi premiaţi. Şcoala cu cei mai mulţi elevi pe podium primi un display interactiv de ultimă generaţie, oferit de MGT Educaţional, partener al acestui concurs.

Elevii care au obţinut cele mai bune rezultate vor primi, pe lângă diplome, cursuri de dezvoltare socio-emoţională, cărţi şi materiale educaţionale în format digital sau tipărit, dar şi alte premii speciale, oferite de partenerii acestui concurs: Editura Litera, Centrul de Carte Străină Fischer International, MGT Educaţional şi Walnut Wisdom.

Concursul Naţional Interdisciplinar „ARISTOTEL” a avut loc online, în perioada 5 mai – 15 iunie 2021 şi s-a desfăşurat online, pe platforma educaţională Şcoala FDVDR.

Concursul Naţional Interdisciplinar „ARISTOTEL” este GRATUIT şi se adresează elevilor începând de la clasa pregătitoare, până la clasa a VIII-a. Este un concurs şcolar interdisciplinar, de cultură generală, logică, matematică şi creativitate.

Prin participarea la acest concurs, elevii şi-au putut testa cunoştinţele de cultură generală, capacitatea de a rezolva probleme de logică şi matematică, cu grad ridicat de dificultate, nivelul de cunoştinţe dobândite şi, în acelaşi timp, şi-au putut pune la încercare memoria şi creativitatea. Scopul concursului este acela de a descoperi şi premia creativitatea, inteligenţa logică şi matematică şi de a ajuta la dezvoltarea psiho-emoţională a copiilor.