Publicat: 22 Octombrie, 2019 - 11:39
În data de 30 octombrie 2019, orele 13:30-15:00, la Universitatea Româno-Americană

În data de 30 octombrie 2019, orele 13:30-15:00, la Universitatea Româno-Americană, în Sala Senatului, va avea loc conferința ” Future Business. Human Business” în cadrul căreia se va lansa inovatorul model de afaceri "Business Soul2$oul".  Universitatea Româno-Americană împreună cu WomenEsteem International, comunitate destinată business-ului feminin creată de Diana – Maria Georgescu, vă invită la un eveniment care sădește un nou set de valori antreprenoriale.

Modelul inovativ de afaceri "Business Soul2$oul" a fost construit pentru a provoca liderii de business deschiși să iasă din vechile pattern-uri de funcționare și să creeze un nou cadru de business unde Omul este nucleul oricărei afaceri de succes.

Atunci când alegem să punem Omul în fruntea listei de indici de măsurare a performanței afacerii și acționăm astfel încât să îl menținem ca prioritate principală, Omul, în speță angajatul, va susține cu implicare business-ul pentru care lucrează, iar Profitul va fi atins în mod natural.

Agenda evenimentului este structurată pe cele trei axe primordiale ale unui business sănătos. Astfel, în prima parte a conferinței, Business Soul2$oul, modelul de afaceri pentru viitor, va fi prezentat de către Diana-Maria Georgescu, Business Optimization Expert și Fondator al comunității WomenEsteem International împreună cu Adrian Lucian Moldovan, antreprenor holistic.

Partea de Comunicare cu putere transformațională, ca mijloc de conexiune sănătoasă între oamenii din mediul de afaceri, va fi susținută, cu același entuziasm și dăruire de sine, de către Mihaela Tatu. Producător și prezentator Radio-TV, membră de onoare a comunitatii WomenEsteem International, Mihaela Tatu s-a poziționat în ultimii ani într-o figură proeminentă a discursurilor motivaționale cu putere reală de transformare a individului activ în societate.

Ce-a de-a treia axă de business, marketing și marcă personală, va fi susținută de către Monica – Elena Leșan, Brand Awareness Mentor, creatorul conceptului de marcă personală Mell Concept și membră a comunității WomenEsteem International. Teoria oglinzilor în marca personală, aduce în prim planul participanților la conferința  ”Future Business. Human Business” necesitatea de a umaniza conceptele de marketing și comunicarea de marcă, prin cunoașterea propriului sistem de valori personale.

”Doar punând Omul în centrul activității noastre se va putea construi o societate bazată pe nevoile reale ale indivizilor, asigurând o creștere sănătoasă a întregului sistem economico-social”, a mai indicat Diana – Maria Georgescu.

Pentru mai multe detalii accesati pagina web: https://dianamariageorgescu.com/womenesteem/ 

Tag-uri Institutii: 

Tag-uri Geo: