15 august 2022

Contribuabilii au evaluat calitatea serviciilor Call-Center drept „Foarte bună”

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a desfăşurat, în trimestrul IV 2021, un sondaj de evaluare a gradului de satisfacţie a contribuabililor cu privire la serviciul Call-Center de îndrumare şi asistenţă în domeniul fiscal şi cel al tehnologiei informaţiei, care poate fi accesat la numărul de telefon 031.403.91.60.

Chestionarul a fost completat de 600 de respondenţi (99% rată de răspuns) în marea lor majoritate persoane fizice, juridice, persoane fizice autorizate care exercită o profesie liberală, profesionişti în domeniul fiscal sau reprezentaţi ai unei asociaţii ori ai unei întreprinderi familiale. Dintre aceştia, aproape 69% au apelat acest serviciu în ultimul an de mai mult de două ori, peste 93% au evaluat calitatea serviciilor oferite prin Call-Center drept „Foarte bună” şi „Bună”, în timp ce peste 94% s-au declarat „Foarte mulţumiţi” şi „Mulţumiţi” de interacţiunea cu agenţii Call-Center.

Sondajul a mai arătat că 90% dintre respondenţi ar recomanda serviciul Call- Center unui prieten sau coleg, precum şi faptul că majoritatea respondenţilor au aflat de acest serviciu prin intermediul portalului www.anaf.ro şi de la personalul ANAF. Totodată, respondenţii sondajului au declarat că printre informaţiile oferite în mod automat în momentul apelării Call-Cener-ului, cele mai de interes au fost cele legate de înregistrarea în SPV, plata obligaţiilor fiscale, programarea on-line sau calendarul obligaţiilor fiscale.

Îndrumarea şi asistenţa contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de informaţii cu caracter general în legătură cu modul în care aceştia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligaţii fiscale de declarare sau de plată.