Publicat: 6 Noiembrie, 2019 - 18:15
Nouă paradigmă în Business

Afacerile sunt făcute de oameni, pentru oameni. O nouă paradigmă devine tot mai vizibilă, chemând spre o corectă evaluare a resurselor umane, rezultatul fiind o conștientizare a puterii noastre personale, ceea ce îmbunătățește mediul de lucru și societatea în general.

Timpul schimbării a început să adie ușor prin fiecare cotlon al societății fragmentate în care activăm. Cu pași tihniți, dar fermi, încununat de crez personal și antreprenorial, se întrezărește un nou mod de a face business. Sau mai bine zis, un nou mod de a crea business. Căci și mediul de afaceri este un mediu în care se folosește creativitatea. Chiar și bugetele financiare, strategiile de marketing și întâlnirile de consiliu au un element de creativitate în ele.

Asta pentru că afacerile sunt făcute de oameni. Pentru oameni. Totuși, acest mediu a uitat că cel mai de preț bun este însăși omul, schimbând orientarea către bani și profit, eliminând parcă necesitatea ca oamenii, implicați în procesul activ de menținere a unei afaceri, să fie centrul tuturor deciziilor manageriale și nu numai. Tot mai multe voci se ridică pentru a readuce în prim plan importanța resursei de bază a oricărei forme de organizare socială, omul.

Unde mai pui că există voci care instigă a merge și mai în profunzime. În profunzimea omului, până în centrul ființei lui. O astfel de voce este Monica – Elena Leșan, brand awareness mentor, expert în marcă personală, cu o experiență de aproape 15 ani în tot ce înseamnă marketing și branding. Monica spune că omul pentru a excela în orice arie a vieții lui, are nevoie să exceleze în a se cunoaște pe sine. Însă nu orice fel de sine, ci acel sine profund, pe care îl descoperim atunci când renunțăm la modul de manifestare egoic, bazat pe materialism și pe dorințe ce nu își găsesc nicicând o satisfacție totală.

În 15 ani de marketing și relații publice, observând îndeaproape cum își clădește societatea participanții economici și experimentând diferite concepte de marketing integral și marketing aplicat mărcii personale, fondatorul Mell Concept a înțeles că valoarea economiei, sociale și culturale se bazează pe oameni. Iar această grijă, cunoaștere și iubire de oameni au ajutat-o să dezvolte un concept ce are ca scop umanizarea mediului antreprenorial și de business. Aducând atenția pe centrul sursei ce susține structura socio-economică, avem oportunitatea de a crea produse și servicii ce vor depăși barierele timpului și spațiului, adaptându-ne acestei noi paradigme fără conflicte interne ce ne limitează înțelegerea asupra macrocosmosului din care suntem parte integrantă.

Monica - Elena LesanMonica-Elena Leșan a dezvoltat un nou concept de marcă personală, în care prevalează cunoașterea de sine, dar mai ales conștiința de sine. Printr-o serie de programe de mentoring, Monica a implementat o nouă paradigmă, menită a ne scoate pe toți din hibernarea aceasta în care totul ne blazează. Campaniile pe care le lansează sunt bazate pe empatie, pe autenticitatea individului, pe autocunoaștere și pe îmbrățișarea momentului prezent. Iar tehnicile dezvoltate au la bază principiile meditației introspective, adaptate la individul activ într-un mediu haotic, așa cum este cel al afacerilor. Misiunea fiind ca fiecare om și individ să își găsească sursa propriei energii ce structurează puterea și crezul personal. Rezultatul obținut este o claritate a minții și o stăpânire a emoțiilor, crescând exponențial capacitatea de prelucrare a fluxului permanent de informații și o îmbunătățire fără precedent a eficacității resursei timpului.

Trecând dincolo de sistemul limitat de condiționare a minții, găsim puterea în propria ființă, fără limitări, și astfel, descoperim Sursa ființei noastre, atingând centrul intuiției noastre, astfel încât să putem manifesta scopul pentru care suntem AICI și ACUM.” a declarat Monica-Elena.

”Cunoașterea de sine împuternicește efectul nostru asupra mediului în care am ales să construim o Viață, o afacere, o experiență umană.”  a mai indicat antreprenorul, accentuând ideea că valoarea fiecarei afaceri rezidă în oameni, așa cum valoarea fiecărui om este definită de lumina autocunoașterii.

Mell Concept”Suntem plini de minune dacă alegem să ne privim prin ochii Universului, tocmai de aceea este necesar să înțelegem că nu există substitut pentru empatie în orice mediu de afaceri care se dorește a fi sănătos. A sosit timpul să evoluăm înțelegând adevărata Sursă a credințelor noastre interioare și să devenim Puterea de a schimba lumea, oamenii, societatea. Pentru mine, marca personală a fiecăruia dintre noi este însăși energía ce creează fiecare gând, emoție și acțiune a noastră. Permanent suntem propria noastră marcă personală. Dar alegem să ne manifestăm alienat față de propria simțire, încercând să emulăm un context fragmentat pe care îl recepționăm din suma propiecțiilor celor din jurul nostru. Copiind vocile celor din jurul nostru, din teama de a ne accepta pe noi înșine. Uitând să ne privim cu adevărat esența noastră intrisecă.” împărtășește cu dăruire Monica-Elena.

Cum cel mai bun mod de a inspira pe ceilalți este prin puterea exemplului, Monica este via imagine a omului ce își acceptă toate fațetele, având și o dezvoltare artistică, expunând lucrări de artă abstractă de inspirație spirituală sub pseudonimul Melania Adony, autor al cărții, publicate în vara anului 2019 ”Anniel – Călăuza Luminii”.

Rămâne clar evidențiat faptul că modul în care oamenii creează afaceri și își construiesc viața, este în schimbare. Iar mințile vizionare ne sunt alături pentru a ne arătă căile disponible pentru fiecare dintre noi, după propria noastră simțire și după propriul nostru scop ales.

Așa cum spune Monica – Elena Leșan: .” Meditația, introspecția și conștiința de sine devin linii emergente ce definesc viitorul business-ului, autohton și internațional. Iar marca personală este chiar Eu Sunt!”