Publicat: 18 Decembrie, 2018 - 11:54

Danone România a organizat, săptămâna trecută, Ziua Porților Deschise, un eveniment anual dedicat consumatorilor, care au avut posibilitatea să facă un tur al fabricii din București și să afle detalii din culisele producției de iaurt. 
Vizitatorii au călătorit pe drumul iaurtului, ghidați chiar de angajații care, zi de zi, se ocupă de roluri cheie în lanțul de producție, de la intrarea laptelui în fabrică și până la pregătirea iaurtului pentru livrarea în magazinele din țară și din străinătate. 
„Consumatorii își schimbă obiceiurile de consum și modul în care fac alegerile la raft. Își doresc să înțeleagă ce se află în spatele brandurilor, cum au fost produse alimentele pe care le consumă, de unde provin ingredientele folosite, în cazul nostru ingredientul de bază fiind laptele. Consumatorii cer și merită transparență, tocmai de aceea, Ziua Porților Deschise a devenit pentru Danone România un moment de tradiție, în special pentru că organizăm acest eveniment de multă vreme și este așteptat în egală măsură și de noi, dar și de consumatorii noștri. Ziua Porților Deschise este una dintre cele mai bune metode prin care ne apropiem de cei care ne aleg, arătându-le astfel ce stă în spatele procesului de producție și oferindu-le toate detaliile de care au nevoie ca să înțeleagă cum se face iaurtul pe care îl consumă.”, a spus Natalia Gelshtein, Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. 
Danone organizează Ziua Porților Deschise anual, astfel că, timp de o zi, consumatorii pot face turul fabricii din București. Mai mult, pe tot parcursul unui an, sunt programate vizite săptămânale pentru copii și grupuri organizate de școli. 
Fabrica Danone din București este una dintre cele mai performante unități de producție pe care compania le deține în Europa. Zilnic sunt produse peste 1 milion de iaurturi, atât pentru România, cât și pentru alte țări, compania colectând lapte majoritar românesc de la fermieri și gospodari.

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999. 

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentație pentru bebeluși și alimentație medicală avansată. Danone a făcut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. 

Astăzi, compania își urmărește misiunea de a ajuta un număr cât mai mare de oameni să-și construiască, să-și mențină și să-și protejeze capitalul de sănătate, oferind produse sigure, gustoase și de cea mai bună calitate, menite să fie alegeri sănătoase cu bună densitate nutrițională și să adreseze nevoile diferitelor comunități. 

Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), mărci de răsfăț (Danette, Cremosso) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Natural și Delicios.

 

Tag-uri Institutii: