3 iulie 2022

DE VORBĂ CU NIMENI …

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Clădirea Parlamentului României parcă ar fi o capelă prin care bântuie niște arătări ,  niște zombi , niște fantome care poartă costume , cravate , ceasuri scumpe și serviete ,,diplomat” în care cară tot felul de aiureli și nimicuri . Aceste creaturi campioane la stat degeaba ( la Stat) , pricepute la doctorate plagiate și bișniţării oneroase , prost vorbitori de limba română ( dar și de alte limbi) , sunt niște falși politicieni dar sunt  niște autiști sadea : nu aud , nu văd,  nu înțeleg și nu pricep nimic din ceea ce se întâmplă în lume în mod real . Nici chiar ce se întâmplă în Romania și cu România… pe care zice-se o reprezintă.

Despre scumpirea carburanților, a energiei electrice și a gazului , a alimentelor și a vieții în general , nimeni nu dă nicio explicație… dar mai grav , nimeni nu găsește rezolvări şi soluții ; dar pentru a-și mări ei indemnizațiile  , salariile , pensiile speciale , primele şi alte beneficii au reușit să găsească metode ciudate în acompaniamentul Curții Constituționale complice , pentru a-și da bani în mod nedemocratic . Când vine momentul să vorbească,  acești absenți scot doar niște sunete ciudate din care cu greu reușim să înțelegem ceva … dar parcă ar vrea să spună că UE este de vină  , că prea dă multe ordine și directive României pe care ei trebuie să le aplice pe spinarea populației . Păi dacă aşa este , politicienii și guvernanții ce rol mai au în peisajul românesc ?… La alegeri să alegem direct oamenii de la Bruxelles și gata … fără locatari la Parlament , la Guvern și Cotroceni … Ar fi mai puțină cheltuială şi mai puțini nervi … Iar KWJ dă vina pe  ,,războiul din Ukraina”… că acest conflict este sursa tuturor relelor din România , că de asta avem preţuri mari , inflație mare , export mic și import mare , că împrumuturile făcute fără noimă tot de acolo vin ; așadar , toate acestea au apărut după februarie 2022 , că pâna atunci a fost de vină doar PSD și nimeni altcineva…

Zilele trecute a avut loc bilanțul SRI , despre care nu s-a vorbit mai nimic pentru că a avut un caracter oarecum secret . Sigur că a participat și președintele , participare formală,  de imagine şi festivism . Se știe acum ( după mandatele lui  Constantinescu și Băsescu ) că nu președinții conduc serviciile , ci invers . Pe președinți îi mai conduc vanitatea , dorința de putere , de bani ; dar pe președinți ( care se dau mari apărători ai democrației ) îi mai conduc pe ultimul drum chiar cei pe care i-au mințit,  furat , manipulat și înșelat.

Știm cine îi conduce pe președinți… serviciile și chiar și unii din CNSAS  cum ar fi Germina Nagâț și Mădălin Hodor susținuți de Hellvig , persoane  care doresc modificarea legilor siguranței naționale dar și a Consiliului de studiere a arhivelor fostei Securități… Prin faptele comise de Nagâț și complicii cu privire la tăinuirea dosarului de turnător la Securitate privindu-l pe Băsescu ( posibil tăinuirea și a altor acte , documente , dosare) , România a avut timp de 10 ani un președinte impostor , falsificator , șantajabil și care mai era și seful serviciilor , armatei , al CSAT.ului … cel care reprezenta România la cel mai înalt nivel în politica externă . Aceasta este grozăvia… toate acestea cine le anchetează , cine le pedepsește și repară ?!… Serviciile ce au păzit  ?  Sau nu cumva tocmai ele au orchestrat toate aceste fapte ?… Apropos  , pe servicii cine le conduce ?… Clasa politică prin anemicele , debilele și nepriceputele comisii de supraveghere ?… Pe bune ?… În mod sigur este o glumă… Serviciile ascultă și ele de cineva , în mod sigur .  Da , de alte servicii… care sunt din afară , care după 1989 le-au acaparat pe ale noastre și le-au subordonat .

Așadar , pe președinți îi conduc cei de afară prin serviciile lor care dau dispoziții serviciilor noastre . Ne putem pune mii de întrebări cu privire la cazul Băsescu… Ce fel de aranjamente și documente a putut semna în numele României și la ce obligații a pus Țara în fața străinătății !?… Este clar că Romania a avut și are mari vulnerabilități de siguranță și securitate numai și din acest motiv/cauză?… Este clar și faptul că CNSAS a fost controlat de servicii și a dispus conform unor ordine și planuri stabilite în afara Țării .  Băsescu este exponentul cel mai toxic al statului paralel… și a fost elogiat de personaje controversate ca Pleșu,  Blandiana , Dinescu , Liiceanu , Patapievici  ș.a.  ale căror dosare de posibili  colaboratori/turnători ai fostei Securități , se presupune că au urmat același  ,,tratament” ca și în cazul lui  Băsescu . Au dispărut multe dosare din arhiva  SIPA  , CNSAS – care a luat ființă în anul 2000 ( așadar,  în primii 10 ani după evenimentele din decembrie 1989 au dispărut sau au fost tăinuite sute și poate chiar mii de astfel de documente încriminatoare ).

În decembrie 1999 Emil Constantinescu a promulgat legea deconspirării Securității . Păi de ce tocmai atunci , după 10 ani de zile de la împușcarea lui Ceaușescu  ?… De ce nu au fost preluate arhivele ( ca în cazul RDG) , imediat de noile forțe democratice apărute atunci ?  Răspuns :  pentru că nu au existat forțe  democratice , ci aceleași Mării cu alte pălării… dar cu metehne vechi și interese noi . În 22 decembrie 1989 generalul de Securitate Vasile Mălureanu a dat un ordin direct și ulterior asumat , ca multe dosare , documente , note informative  etc. din cadrul MAI și al Securității să  fie distruse ; aceste acte scrise arătau și deconspirau pe mulți dintre ,,dizidenții” epocii dar și pe mulți  ,,activi” civili sau militari . Deci putem concluziona că Băsescu a fost un produs toxic al securismului , ca și multi alții admiși și puși de occidentali pentru a le servi lor interesele .

Vesticii ( mai cu seamă SUA , prin CIA ) dar și  UE , au dat directive clare  serviciilor nou înființate și subordonate care și ele la rândul lor au transmis preşedintelui (…) , iar acesta prin intermediul partidelor și guvernelor obediente au pus în practică ordinele și directivele date de noii „protectori”… ( de fapt stăpâni) . Complicități,  trădări,  șantaje , bani , putere , manipulări , fraude , escrocherii , etc .  Toate acestea au făcut și fac parte din recuzita  ,,democrației” autentice  românesti .

Modificările legilor siguranței naționale trebuie adoptate și  modificate în interesul românilor,  nu împotriva lor . De ce se dorește ca SRI să obțină mandate pe siguranță  națională  ( MSN.uri) direct de la  președintele Înaltei Curți , fără să mai treacă prin filtrul Parchetului General ?… Se vrea formarea unui nou Binom ?!… ca serviciile să devină din nou un veritabil organ de urmărire penală ?! … ceea ce este interzis de o decizie a Curții Constituționale din 2016 .  Dacă într-adevăr clasa politică vrea modificări serioase să umble și la Constituție , că sunt chestiuni vechi acolo care se bat cap în cap cu alte legi …

Aceste modificări ale legilor siguranței naționale dacă sunt necesare , să fie făcute în așa fel încât să vizeze potențialele amenințări la adresa Țării  ,  nicidecum la adresa cetățenilor stresați și sărăciți … Acești  guvernanți și conducători cu multe diplome și doctorate plagiate , nu pot plagia/copia și niște măsuri din afară care să scoată România din marasmul acesta al unei vieți gri ?!… Clasa politică românească este total înstrăinată față de propriul popor pe care sub jurământ a spus că îl va servi … totodată aceeași clasă politică este total servilă și supusă occidentalilor , care au asimilat această uniune de partide numită clasă politică .

Atât Statul cât și Privatul ( companiile străine) au sărăcit natiunea română.  Primii prin nepricepere și hoție-prostie  , iar ceilalți prin planuri clare de expoliere a avuției naționale.  Ce este de făcut ?…  Renunțarea la a mai accepta șantajul și naționalizarea unor sectoare și  zone economice . Dar , din păcate nu există partener de discuții… clasa politică absentează nemotivat  . Iar poporul vorbește cu … nimeni . Doar cu singurătatea… Pentru că a fost lăsat singur și pe cont propriu.