16 octombrie 2021

Digital Race for the Cure 2021 a adunat peste 46.000 de participanţi din 32 de ţări europene

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Digital Race for the Cure 2021, cel mai mare eveniment caritabil pentru Sănătatea Femeii, a adunat peste 46.000 de participanţi din 32 de ţări europene

1.261 de romani au luat parte la Digital Race for the Cure, iar cu susţinerea lor, tot atâtea femei vor beneficia de teste medicale gratuite

Timp de 14 zile, Europa a devenit roz, prin participanţii Digital Race for the Cure. Peste 493.000 de euro au fost strânşi pentru a fi folosiţi de către ONGurile partenere Think Pink Europe, în programele de prevenţie, depistare a cancerului şi suport oferit pacientelor oncologice.

Fundaţia Renaşterea a fost susţinută de 1.261 de persoane, rezidente în Bucureşti, Bacău, Buzău, Călăraşi, Cluj, Constantă, Piteşti, Satu Mare, Târgu Mureş, Bruxelles, Etterbeek, Leuven (Belgia), Ulm (Germania), Edinburgh, Londra (UK), care au donat, s-au plimbat sau au alergat 5 km, pentru a susţine Campania de Prevenţie şi Depistare Precoce a Cancerului.

92 de echipe au susţinut Fundaţia Renaşterea în strângerea de fonduri pentru România, iar înscrierea fiecărui participant a constat într-o donaţie minimă de 50 lei, care se va transforma în investigaţii medicale gratuite pentru femeile din mediul rural, dar şi în acţiuni de susţinere a pacientelor oncologice. Lider, atât în ceea ce priveşte numărul de persoane înscrise, cât şi a fondurilor strânse, este Echipa Fundaţia Superbet, cu 573 membri.

Alte echipe care au luat startul la cursa digitală sunt: NN Runs for the Cure (119 membri), Liceul Jean Monnet (110 membri), Girls of Herăstrău (43 membri), Novartis (40 membri), Amazon (33 membri), Oysho România (20 membri), Laude Reut (19 membri), Printec (17 membri), Leonardo Da Vinci – IV A (11 membri), etc. Toate echipele participante pot fi găsite pe: https://www.raceforthecure.eu/ro/Teams/

Anul acesta, DIGITAL Race for the Cure România, a fost unul special prin multitudinea susţinătorilor pe care i-a avut: Ministerul Tineretului şi Sportului, Ministerul Educaţiei, Ministerul Sănătăţii, Comitetul Olimpic şi Sportiv Roman, Federaţia Romană de Atletism, echipele de Fotbal Farul Constantă, Rapid Bucureşti, U Cluj, CS Dinamo Bucureşti, Federaţia Romană de Baschet – prin jucătoarele CS Rapid Bucureşti, ACS Volei Cristina Pârv, FC Carmen Bucureşti, care cu susţinerea Fundaţiei Superbet au purtat tricourile roz ale campaniei, în semn de susţinere a Campaniei destinate Sănătăţii Femeii.

De asemenea, numeroase vedete au devenit anul acest portavocea campaniei de Prevenţie şi Depistare Precoce a Cancerului: Anamaria Popescu (Brânză), Adelina Pestritu, Andreea Marinescu, Lavinia Petrea, Corina Caragea, Neţi Sandu, Magda Palimariu, Alexia Eram, Sonia Argint Ionescu, Dana Sota, Mihaela Bilic, Mihaela Birzila, Sabina Iosub, Iuliana Tudor, Laura Fronoiu, Loredana Iordache, s.a.

Pentru că ediţia a 7 a a Race for the Cure România s-a mutat în digital, din cauza Pandemiei COVID-19, premiile care ar fi fost oferite la cursa în format fizic, au fost oferite, prin generozitatea sponsorilor Fundaţiei Renaşterea, ca şi giveaway, printr-o extragere online realizată prin random.org. Astfel, 29 de norocoşi, dintre cei înregistraţi la cursă au primit în dar parfumuri ale unui renumit brand, biciclete fără pedale oferite de Căruciorul.ro, vouchere de lenjerie intimă Victoria’s Secret, cadouri #Dragoste – sacoşa şi tricou, rucsaci Tuborg şi Granini. De asemenea, 8 învingătoare în lupta cu cancerul, sărbătoritele evenimentelor Race for the Cure din întreaga lume, au câştigat: o bicicletă roz de damă, parfumuri ale unui brand celebru, cadou #Dragoste format din sacoşa şi tricou, rucsaci Tuborg şi Granini.

În semn de apreciere a activităţii din ultimii 20 de ani a Fundaţiei Renaşterea şi înţelegând importanţa misiunii noastre, o serie de companii au ales să se implice în campania dedicată luptei împotriva cancerului din luna octombrie, din acest an, astfel:

– Adinish – a lansat o gamă produse pentru gravide şi proaspete mămici, ambalate

În cutii speciale şi a oferit flyere cu informaţii legate de prevenţie şi depistare precoce, donând un procent din vânzările pe anul 2021 către Fundaţia Renaşterea.

– Hello Body – s-a alăturat pentru al doilea an consecutiv campaniei, în vederea creşterii gradului de Conştientizare cu privire la importanţa examinărilor medicale şi auto-examinărilor periodice ale sânilor. Campania din acest an se desfăşoară sub sloganul – „Be your Breast, best friend!”. Un procent din vânzările produselor din gama Pinktober este direcţionat către Fundaţia Renaşterea.

– Marks and Spencer România – s-a alăturat campaniei de conştientizare decorând magazinele – vitrină,
Afişe şi etichete cu mesaje dedicate prevenţiei, pe toată durata lunii octombrie, făcând şi o donaţie către programele Fundaţiei;

– BancaTransilvania – a schimbat uniformele angajaţilor pe toată durata lunii octombrie, cu unele roz
Cu simbolurile Renaşterea;

– De asemenea, la 1 octombrie – Ziua Naţională de luptă împotriva Cancerului de San, alături de Hotelul Mamorosch, care a renăscut de curând, păstrând frumuseţea arhitecturală şi elementele superbului Palat al Băncii Marmorosch, s-au iluminat în roz în semn de susţinere a cauzei noastre: Spitalul Sfânta Maria din Bucureşti, clădirile Globalworth Tower şi Globalworth Square, Ana Towers – cu susţinerea MSD România şi, pentru al şaselea an consecutiv, Palatul Cotroceni.