Publicat: 23 Mai, 2019 - 16:10
49% din brandurile declarate Superbrands provin din industria FMCG

BDR Associates anunță primele rezultate ale programului Superbrands România, ediția 2019, după jurizarea asigurată de 27 de experți din domenii reprezentative și respectiv cercetarea de piață derulată în parteneriat cu Ipsos, care au fost finalizate recent. Analiza rezultatelor jurizării și cercetării de piață arată că 49% din brandurile declarate eligibile pentru statutul Superbrands în România provin din industria bunurilor de larg consum (FMCG), evidențiindu-se următoarele categorii: produse de îngrijire personală; dulciuri și gustări; lapte, produse lactate și înghețată; produse de îngrijire a locuinței și bere. Industria serviciilor reprezintă 13%, iar retailul non-food, 11% din total. 

Rezultatele jurizării și cercetării au generat un clasament al primelor 15 Superbrands cu cele mai bune scoruri, în care, pentru al doilea an consecutiv, compania românească FAN Courier se plasează pe primul loc. Cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului, de șapte locuri, Dedeman se clasează pe locul al doilea. Este pentru prima oară în istoria de peste 12 ani a Programelor Superbrands în România, când două branduri autohtone, create de antreprenori români, devin liderii unei ediții. Pe următoarele locuri în clasament se situează: Visa, Mastercard, Netflix, olx.ro, Ariel, eMag, Ikea, KFC, Borsec, Yves Rocher, Decathlon, Mercedes-Benz, Strongbow.

Rezultatul acestei ediții consolidează câteva tendințe din anii trecuți și marchează o etapa nouă pentru categorii inovatoare, după cum urmează.

 

Tag-uri Institutii: