Publicat: 8 Iunie, 2015 - 13:54
Share

Un nou tip de abonament care include tarife pentru energie electrică și servicii de asistență dedicate reparațiilor instalațiilor electrice, pentru clienții de tip business:

  • Enel lansează în premieră pentru piața de energie din România un serviciu dedicat clienților de tip business ai Enel Energie Muntenia și Enel Energie, care vor beneficia de tarife pentru energie electrică avantajoase și de o gamă de servicii de asistență pentru reparații ale instalațiilor electrice. Serviciul va fi disponibil la nivel naţional, pentru clienții de tip business care aleg Enel în calitate de furnizor de energie electrică pe piața liberă;
  • Clienții de tip business vor avea acces 24/7 la o echipă de profesioniști specializați în reparații ale instalațiilor electrice.

Pentru prima dată pe piața de energie din Romania, Enel lansează în parteneriat cu Europ Assistance, Enel Confort – un pachet care include, pe lângă tarife pentru energie electrică avantajoase, şi un serviciu cu valoare adăugată pentru intervenția imediată în cazul unor defecțiuni ale instalațiilor electrice. Astfel, noul serviciu va oferi clienților de tip business acces la o echipă de profesioniști şi suport pentru repararea instalațiilor electrice, oferind servicii de calitate, rapide și eficiente, 24 de ore pe zi.

Enel Confort, prin serviciul de reparaţie a instalațiilor electrice acoperă defecțiunile cauzate de schimbările de voltaj sau cele privind iluminarea, cele survenite la panourile electrice,verificarea prizelor de pământ.

Astfel, clienții de tip business ai Enel Energie și Enel Energie Muntenia au acces la tarife pentru electricitate avantajoase și reparații ale instalațiilor electrice, prin două tipuri de abonamente:

  • Enel Confort – include un preț fix per abonament/zi, împreună cu un tarif al energiei electrice mai scăzut şiservicii de reparații ale instalațiilor electrice (în limita a maximum 1.300 lei/intervenție și a maximum trei intervenții/an)
  • Enel Confort+ – include un preț fix per abonament/zi, împreună cu un tarif al energiei electrice mai scăzut şiservicii de reparații ale instalațiilor electrice (în limita a maximum 1.300 lei/intervenție și a maximum trei intervenții/an) plus overificare a prizelor de pământ (maximum o verificare/an)

Serviciul este dedicat clienților de tip business de pe piața liberă ai Enel Energie Muntenia și Enel Energie și de asemenea la nivel național pentru companiile care aleg Enel ca furnizor de energie pe piața liberă. Abonamentele Enel Confort si Confort+ pot fi contractate prin apelarea numărului gratuit dedicat, 0800 07 07 01, direct în Punctele Enel sau prin partenerii de vânzări autorizați. 

Mai mult decât atât, la finalul anului, Enel a lansat pachetele de servicii Enel Asistență și Enel Asistență+ pentru clienții rezidențiali, oferindu-le clienților Enel Energie Muntenia și Enel Energie acces la o gamă largă de servicii: reparații și intervenții asupra instalațiilor electrice din interior, reparații de lăcătușerie, repararea boilerelor și tractarea vehiculelor, printr-o rețea specializată de companii gestionate de Europ Assistance.

Despre  Enel

Grupul Enel este o companie energetică multinațională și un jucător integrat de top pe piața de electricitate și gaze naturale din lume, concentrându-se în special în Europa și America latină. Grupul activează în peste 30 de țări de pe patru continente, generând electricitate din peste  96 GW de capacitate instalată netă și distribuind electricitate și gaz printr-o rețea ce acoperă circa 1,9 milioane km.

Prezentă pe piața din România încă din 2005, Enel este, în acest moment, cel mai mare investitor privat în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției si furnizării de electricitate, dar si al producției de energie electrică din surse regenerabile. Compania are peste 3.100 de angajați pe plan local si oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienți din trei zone importante ale tării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat si Dobrogea, totalizând aproape o treime din piața locală de distribuție. Enel continuă dezvoltarea unui program de investiții pentru îmbunătățirea calității serviciilor, modernizarea rețelei si implementarea pe plan local a standardelor de mediu ale grupului Enel.

Despre Europ Assistance

Inventatorul conceptului de asistență, Europ Assistance continuă să joace astăzi un rol de pionierat prin crearea conceptului de Care Services.

În 1963, cu ajutorul Generali Group, Europ Assistance a luat ființă prin inventarea unui concept de pionierat: asistența, care acoperă diferite riscuri, de accidente, de călătorie și cele intamplate in viața de zi cu zi, reflectând schimbările în societate.

44 de companii și sucursale în 33 de țări pe cinci continente

Însumând 44 de companii și sucursale, Europ Assistance a implementat o rețea de experți la nivel local prin care acoperă cele cinci continente.

8,200 angajați

Pentru a oferi clienților săi soluții 24/7, Europ Assistance are un personal de 4.700 de agenți de asistență în 35 de centre de apel din întreaga lume.

425,000 de prestatori de servicii disponibili 24/7.

Pentru a răspunde imediat la nevoile clienților noștri și pentru a soluționa probleme complexe în timp real, Europ Assistance a construit o rețea de furnizori de servicii supravegheați și controlați pe cele patru linii de business: travel, automotive, home&family și health

208 de țări sunt în aria de acoperire a Europ Assistance prin corespondenți

Pentru a oferi o prezență peste tot în lume, Europ Assistance se bazează pe o rețea internațională de corespondenți.