27 iunie 2022

Facebook pierde utilizatori pentru prima dată în istoria sa

File photo - Facebook's CEO Mark Zuckerberg gestures and delivers his speech during the VivaTech (Viva Technology) trade fair in Paris, on May 24, 2018. - Social media giant Facebook Inc is planning to rebrand itself with a new name next week. Facebook Chief Executive Officer Mark Zuckerberg plans to talk about the name change at the company's annual Connect conference on Oct. 28, but it could be unveiled sooner. Photo by ELIOT BLONDET/ABACAPRESS.COM

Distribuie pe rețelele tale sociale:
În ultimul trimestru al anului trecut, numărul utilizatorilor activi ai Facebook a scăzut pentru prima dată în 18 ani.
Alte filiale ale holdingului, precum Instagram și WhatsApp, urmează aceeași cale, cu o stagnare a numărului de utilizatori, așa că, în curând, va începe, cel mai probabil, i scădere vertiginoasă.
Miercuri, valoarea  bursieră pentru Facebook a scăzut, pierzând 25% într-o singură sesiune, ceea ce înseamnă că 200 de miliarde de dolari au dispărut în neant.
Veniturile din publicitate au scăzut și ele, de asemenea, într-un moment al pandemiei în care reclamele pe rețelele sociale au crescut vertiginos.
Divizia Reality Labs, însărcinată cu dezvoltarea „afacerii de realitate virtuală”, ale cărei rezultate specifice au fost detaliate pentru prima dată, a înregistrat o pierdere netă de 10,2 miliarde de dolari anul trecut.
Toate filialele Facebook se confruntă cu concurența din partea altor platforme, precum Tiktok, care sunt mult mai dinamice.
Totul merge prost în holdingul lui Mark Zuckerberg, care și-a câștigat infamia în ultima perioadă. În prezent, este sinonim cu cenzura textului și cu spionarea propriilor utilizatori. Rămâne de văzut dacă schimbarea numelui în „Meta” înșală pe cineva și mai spală cu ceva reputația  rețelei de socializare.
foto: documentarytube.com
Ciprian Pop