Publicat: 10 Mai, 2019 - 12:01

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează, împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.
 
Evenimentul se va bucura de intervențiile unor personalități globale în domeniul PR: Elise Mitchell – președintele în exercițiu al ICCO, Paul Holmes – fondator și fost președinte al The Holmes Report din Statele Unite și fondator al Sabre Awards, precum și Cesare Valli – director al agenției internaționale de comunicare SEC, unul dintre veteranii relațiilor publice din Europa. Publicul va putea urmări puncte de vedere prezentate de Angela Cristea – șeful Reprezentanței Comisiei Europene în România, Dan Dungaciu – președintele LARICS, și de numeroși reprezentanți ai unor instituții publice sau private, lideri de opinie, analiști, jurnaliști, personalități din mediul academic, bancar, mass-media și din industria comunicării și a relațiilor publice din România și din străinătate.
 
Discuțiile se vor axa pe fenomenul știrilor false ca manifestare globală și locală, pe impactul lor și al dezinformării atât asupra societății în ansamblu, cât și asupra vieții de zi cu zi a cetățenilor. Printre temele propuse se numără: efectul știrilor false în economie și în alte domenii de activitate; de ce oamenii cred astfel de știri?; comunicarea companiilor în era dezinformării și riscul afectării brandului și a reputației; instrumente de identificare a știrilor/informațiilor false; rolul formatorilor de opinie și al social media în răspândirea sau combaterea știrilor false.
 
Partenerii conferinței: Kaufland România și BDR Associates. Evenimentul este susținut de Jump to SMART-ERomania, Perfect Ltd. Co, COMM360, Babylon Consult și Godmother și este monitorizat de Media Image.
Partenerii media confirmați până în prezent sunt Adevărul, AdPlayers, Agerpres, Europa FM, IQads, Naţional FM, SMARK, PR Romania, România Liberă.
Înscrierile se fac la adresa arrpoffice@gmail.com.
 
Despre Asociația Română de Relații Publice
Fondată în 1995, Asociația Română de Relații Publice a fost creată pentru a face familia comunicatorilor din România mai puternică. Astăzi, reunește atât specialiști redutabili, care au pus bazele acestei profesii în România, cât și tineri profesioniști, aflați la începutul carierei lor. Începând din 2012, Asociația și-a lărgit aria de cuprindere, invitând în rândurile sale nu doar comunicatori individuali, ci și firme și departamente de comunicare din companii și institutii, plecând de la convingerea că astfel forța sa va spori și interesele comunicatorilor vor fi servite mai bine.
Mai multe detalii despre ARRP puteți afla pe website-ul asociației.
 
Despre ICCO
International Communications Consultancy Organization (ICCO) este vocea consultanților de relații publice din întreaga lume. Una dintre cele mai mari organizații de relații publice din lume, aceasta reunește peste 3000 de agenții din 66 de țări din Europa, Africa, Asia, Orientul Mijlociu, America și Australasia.
Mai multe despre ICCO pe website-ului organizației.
 
Major Names of the Global PR Industry Attend the “Fake News – An Anatomy of Social Mystification” Conference,
Organized by the Romanian Public Relations Association, ARRP
 
Bucharest, April 24th, 2019 – The Romanian Public Relations Association (ARRP) and The International Communications Consultancy Organization (ICCO) organize the second edition of the “Fake News – An Anatomy of Social Mystification” conference on May 27th, at the Athenee Palace Hilton Bucharest.
 
The event features global PR personalities Elise Mitchell – the current ICCO President, Paul Holmes - founder and chairman of The Holmes Group and founder of the Sabre Awards, as well as Cesare Valli – Director of the SEC international communication agengy, one of the PR veterans in Europe. Participants will be able to hear standpoints presented by Angela Cristea – the Head of the European Commision Representation in Romania, Dan Dungaciu – the LARICS President, and by many representatives of public and private institutions, opinion leders, analysts, journalists, academics and personalities in the areas of banking, the media, the PR and communication industries from Romania and abroad.
 
Discussions will focus on fake news globally and locally, on the impact of such news and disinformation on society as a whole as well as on the citizens’ everyday life. Among the proposed topics: the effect of fake news on the economy and other areas; why do people believe such news?; business communication in the era of disinformation and the the risk of damaging brand and reputation; instruments to help identifying fake news/information; the role of opinion leaders and social media in disseminating or fighting fake news.
 
Conference partners: Kaufland Romania and BDR Associates. The event is supported by Jump to SMART-ERomania, Perfect Ltd. Co, COMM360, Babylon Consult and Godmother and is monitored by Media Image.
Confirmed media partners so far are Adevarul, AdPlayers, Agerpres, Europa FM, IQads, National FM, SMARK, PR Romania, România Liberă.
Resigration at: arrpoffice@gmail.com.
 
 About the Romanian Public Relations Association
Founded in 1995, The Romanian Public Relations Association has been created to strengthen the family of communicators in România. Today it brings together acknowledged experts who laid the foundations of the profession in this country, as well as young professionals fresh in their careers. As of 2012, the Association expanded its coverage by inviting in its ranks not only individual communicators, but also communication companies and institutional communication departments, setting out from the belief that in so doing it enhances its strength and serves better the communicators’ interests.
For further information visit ARRP website.
 
 About ICCO
The International Communications Consultancy Organisation (ICCO) is the voice of public relations consultancies around the world. The ICCO membership comprises associations representing 66 countries across the globe: from Europe, Africa, Asia, the Middle East, the Americas, and Australasia. Collectively, these associations represent over 3,000 PR firms.
For further information visit ICCO website. 
  
Siguranța și securitatea datelor personale sunt o preocupare constantă a ARRP. Dacă doriți modificarea sau eliminarea infomațiilor personale din baza noastră de date, vă rugăm să ne contactați la adresele office@arrp.eu sau arrpoffice@gmail.com.
Politica ARRP de protecție a datelor personale și Politica ARRP privind cookies