Publicat: 8 Mai, 2020 - 09:27
Share

Game World, companie care operează săli de jocuri în România din anul 1999, donează 15.000 de euro pentru achiziţia de măşti cu filtre anti-coronavirus. Sponsorizarea a fost făcută în beneficiul Fundaţiei pentru SMURD. Echipamentele de protecţie astfel achiziţionate vor fi repartizate echipajelor SMURD din Constanţa, Braşov şi Alba Iulia.

Compania Game World se alătură astfel mediului public şi privat din România care se implică în lupta împotriva pandemiei de coronavirus şi este consecventă în eforturile de a susţine comunităţile locale în care activează.

Pentru capitală, Game World Bucureşti Mall, cea mai mare sală de jocuri din România, a donat 50.000 Euro în beneficiul Asociaţiei 'Dăruieşte Viaţă'. Suma este destinată susţinerii eforturilor acestei asociaţii pentru construcţia spitalului modular 1 Elias, destinat îngrijirii bolnavilor de COVID-19 şi pentru sprijinirea sistemului medical în lupta împotriva coronavirusului.

Prin aceste acest demersuri, Game World vine în sprijinul organizaţiilor neguvernamentale care colectează fonduri în sprijinul sistemului de sănătate din ţara noastră. Compania omagiază astfel eforturile şi devotamentul personalului medical aflat în prima linie în lupta cu boala, contribuind în acest scop cu rezervele financiare proprii.

'Am alocat aceste sume pentru a susţine lupta celor din linia întâi - medici, asistente şi personal sanitar. Acum, mai mult ca niciodată, viitorul nostru ca societate depinde de succesul acestor eroi în bătălia împotriva pandemiei, ca şi de modul în care noi ceilalţi vom înţelege să fim solidari şi să ne ajutăm unii pe alţii într-un moment cu adevărat critic. Suntem o companie responsabilă şi am ales să acordăm acest sprijin prin intermediul unor organizaţii neguvernamentale solide, cu experienţă, care cunosc domeniul şi care ne sunt astfel parteneri în demersurile noastre de responsabilitate socială. Suntem hotărâţi să sprijinim în continuare comunităţile în care suntem prezenţi, aşa cum am făcut-o şi până acum', a declarat Andrei Frimescu, director marketing şi PR Game World.

Cu peste 20 de ani de experienţă în domeniu, Game World deţine 7 săli de jocuri, în Bucureşti, Constanţa, Braşov şi Alba Iulia. Toate unităţile au fost închise temporar din data de 18 martie, prin ordonanţă militară; pe perioada stării de urgenţă compania si-a păstrat toţi cei aproximativ 400 de angajaţi.

În cursul anului 2019, companiile care formează Game World Group au donat aproximativ 1,7 milioane de lei pentru diferite iniţiative de responsabilitate socială corporativă. Compania a susţinut 29 de beneficiari, printre care se numără organizaţii precum Fundaţia HOSPICE Casa Speranţei, Asociaţia 'Dăruieşte Viaţă', MagiCAMP şi Asociaţia Little People, Fundaţia Comunitară Braşov sau Asociaţia Inima Copiilor.

Game World România se numără printre companiile reprezentative de pe piaţa centrelor de divertisment din România, având ca domeniu de activitate organizarea şi exploatarea sălilor de jocuri de noroc electronice. Brandul Game World este prezent în Bucureşti şi în alte trei oraşe importante din ţară, Constanţa, Braşov şi Alba Iulia, precum şi la nivel internaţional. În România, compania şi-a început activitatea în septembrie 1999, cu prima sală de jocuri Game World, în Bucureşti Mall Vitan, care este în prezent cea mai mare sală de jocuri din Europa de Est. Game World face parte dintr-un grup de companii - Game World Group - care numără aproximativ 2.000 de angajaţi. Grupul a direcţionat în anul 2019 circa 1,7 milioane de lei către acţiuni de responsabilitate socială derulate în România.

Fundaţia pentru SMURD este o organizaţie non-guvernamentală, înfiinţată în 2006, ca persoană juridică privată, non-profit, apolitică, independentă de orice altă instituţie sau persoană. Promovând transparenţa şi profesionalismul, Fundaţia pentru SMURD susţine, prin toate proiectele dezvoltate, activitatea Serviciului Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare (SMURD). Fundaţia funcţionează independent, contribuind la formarea unui sistem integrat de asistenţă medicală, tehnică de urgenţă şi prim ajutor puternic.

Activitatea Fundaţiei se desfăşoară prin intermediul unor parteneriate durabile între instituţii abilitate precum Ministerul Administraţiei şi Internelor (Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă şi Unitatea Specială de Aviaţie), Ministerul Sănătăţii, administraţiile publice locale sau alte companii şi organisme responsabile sau dornice să se implice în acest sens.

Pentru mai multe informaţii:
Andrei Frimescu, director marketing şi PR Game World, [email protected]
Adrian Olteanu, [email protected]