Publicat: 11 Noiembrie, 2020 - 11:08
Share

Industria de asigurări a lansat cea de-a doua ediție a campaniei de informare #gatapentruVIATA, dedicată asigurărilor de viață și sănătate și adresată cu precădere tinerilor. Cu o abordare inedită, campania UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a fost lansată în primul episod din noul sezon al serialului „L-a Seral”, unul dintre cele mai urmărite seriale online de comedie din România, realizat de BRomania. 

Tinerii pot să interacționeze cu personajele serialului pe o pagină web dedicată și, pe baza informațiilor disponibile pe site despre asigurările de viață și sănătate, pot ajuta personajele să treacă testul - răspunzând corect la cel puțin 4 din cele 5 întrebări.

„Strategia noastră acordă o importanță majoră educației financiare, iar campania #gatapentruVIATA le propune tinerilor o abordare interactivă pentru a discuta despre asigurări și despre instrumentele de protecție și economisire pe care le au la dispoziție”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Prin cea de-a doua ediție a campaniei #gatapentruVIATA, UNSAR continuă seria demersurilor de educare și conștientizare privind rolul și utilitatea asigurărilor de viață și sănătate, dedicate tinerilor. În plus, prin intermediul portalului Asiguropedia.ro, UNSAR pune la dispoziția publicului articole și ghiduri cu informații utile despre riscuri și asigurări.

În România, asigurările de viață reprezintă 19% din piața totală de profil, în condițiile în care media la nivel european este de circa 60%. În aceleași timp, asigurările voluntare de sănătate reprezintă unul dintre produsele de care românii se arată a fi din ce în ce mai interesați, conform cercetărilor sociologice realizate la solicitarea UNSAR.

Spre exemplu, doar anul trecut industria de asigurări a plătit, în baza asigurărilor de viață, despăgubiri de peste 49 de milioane euro, adică peste 134.000 de euro pe zi. Ne dorim ca românii să fie cât mai bine informați cu privire la rolul asigurărilor în viețile lor. Aceasta este premisa de la care pornim în campaniile de informare și educare pe care le derulăm anual”, a mai precizat reprezentantul UNSAR.

Despre UNSAR

Înființată în 1994, UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România reprezintă 20 de companii de profil. Acestea dețin o pondere de aproximativ 80% din piața locală de asigurări. Activitatea UNSAR are drept obiectiv apărarea și reprezentarea intereselor asigurătorilor și reasigurătorilor din România, participarea la îmbunătățirea cadrului legislativ în domeniul asigurărilor, promovarea activității de asigurări în România și promovarea dezvoltării cât mai durabile a industriei de profil pe plan intern și internațional.

Din anul 2007, UNSAR este membru cu drepturi depline al Federației Asigurătorilor și Reasigurătorilor Europeni – Insurance Europe.

 

Tag-uri Nume: