Publicat: 31 Iulie, 2020 - 14:23
Share

Vânzările din publicitate ale companiei Google s-au recuperat după ce înregistraseră un declin semnificativ în luna martie, a declarat compania-mamă Alphabet, ştergând grijile cu privire la prima scădere a cifrei de afaceri din ultimii 16 ani, potrivit Reuters.

Google a devenit companie publică pe 19 august 2004, acţiunile urmând să crească într-un ritm extrem de rapid în anii care au urmat.

Acţiunile Alphabet au ajuns la 1.552 de dolari, peste nivelurile înregistrate înainte de pandemie. Veniturile companiei au ajuns în al doilea trimestru la 38,3 miliarde de dolari, cu 2% mai puţin faţă de suma înregistrată în aceeaşi perioadă din 2019, însă declinul a fost sub estimările analiştilor de 4%.

Profiturile Alphabet au ajuns la 7 miliarde de dolari în T2, sau 10,13 dolari per acţiune, peste previziunile analiştilor de 5,6 miliarde, sau 8,29 dolari per acţiune.

Aproape 66% din venituri au venit prin intermediul reclamelor de pe motorul de căutare Google şi de pe YouTube, 12% din reclamele vândute prin intermediul altor parteneri, 8% din divizia de cloud computing şi 14% din Google Play Store.

Tag-uri Institutii: