Publicat: 12 Decembrie, 2019 - 17:00

Grupul Jidvei a mizat pe comunicare, investiții și inovație în 2019, an în care a sărbătorit 20 de ani de la privatizarea companiei, marcați printr-o amplă campanie de comunicare desfășurată sub sloganul „Primul loc e doar primul pas”. 

„Jidvei este astăzi nu doar cel mai mare producător român de vinuri, dar
mai ales o mare familie care reunește o echipă stabilă de profesioniști
dedicați, parteneri și colaboratori de tradiție și, desigur, pe toți cei
care iubesc vinurile noastre. De altfel, Jidvei este o afacere de familie
în cel mai pur sens al cuvântului, astăzi, trei generații ale familiei mele
sunt implicate în conducerea companiei”*, a spus Claudiu Necșulescu,
președintele Grupului Jidvei.

În campania de recoltare din toamnă care s-a desfășurat între 9 septembrie
și 17 octombrie 2019, au fost recoltate peste 30 milioane de kilograme de
struguri din care Jidvei estimează obținerea a peste 22 milioane de litri
de vin.

Totodată, 2019 a adus o încununare a eforturilor ultimilor ani prin
vinurile Owner’s Choice Ana Sauvignon Blanc 2018 și Jidvei Fetească
Regală 2009, singurele vinuri din țara noastră distinse cu Marea Medalie de Aur la *Concours
Mondial de Bruxelles.

 

Tag-uri Institutii: