Publicat: 1 Septembrie, 2012 - 12:23
Share

HEINEKEN România anunță continuarea evoluției pozitive și în prima jumătate a acestui an (Ianuarie – Iunie 2012): cifra netă de afaceri a crescut cu 11.8% față de aceeași perioadă din 2011, ajungând la 544 milioane RON.

Date cheie:
• Rezultatele pozitive ale HEINEKEN România și performanța susținută în primele șase luni ale anului 2012 (creșterea cifrei nete de afaceri cu 11.8% față de aceeași perioadă a anului trecut și majorarea cu peste 5% a volumului vândut) sunt consecința implementării continue a strategiei companiei: derularea activității pe termen lung în România, într-o manieră eficientă și responsabilă, respectând întotdeauna consumatorii, partenerii, angajații, comunitățile locale și mediul înconjurător.

Rata de creștere a cifrei nete de afaceri de 11.8% raportată pentru prima jumătate a anului este o continuare a succesului pe care HEINEKEN România l-a înregistrat în 2011, când cifra de afaceri netă a companiei a crescut cu 11.5% față de anul 2010. Acest lucru dovedește clar viabilitatea și relevanța strategiei pe care compania o urmează.

Toate mărcile principale ale companiei au contribuit la creșterea înregistrată în prima jumătate a anului 2012, datorită angajamentului HEINEKEN România de a produce beri de calitate și de a investi în mod constant în mărcile sale prin mixul eficient de programe de marketing, activări puternice la nivel de marcă și inovații.

• HEINEKEN România a avut două lansări importante în prima jumătate a anului:
o A introdus pe piață primul Radler românesc, Ciuc Natur Radler: un  mix de 37% bere Ciuc Premium și 63% limonadă adevărată, cu un conținut scăzut de alcool (1.9%);
o A lansat Silva Original Pils la nivel național, „din spiritul Transilvaniei”, pentru a o aduce mai aproape de consumatori prin intermediul unei game complete de ambalaje, unei noi identități vizuale si al unui preț mai accesibil.
 
• Creșterea volumelor în prima jumătate a anului 2012 a plasat HEINEKEN România alături de Rusia, Polonia, Austria, Bulgaria și Belarus, contribuind împreună la creșterea de 5.7% a volumelor vândute în regiunea Europa Centrală și de Est, conform raportului publicat de Grupul HEINEKEN.

Agenda de Sustenabilitate „Brewing a Better Future“
• HEINEKEN România a continuat și în prima jumătate a anului să implementeze acțiunile stabilite în Agenda Globală de Sustenabilitate „Brewing a Better Future”, lansată în 2010. Agenda trasează pașii Grupului HEINEKEN în misiunea de a deveni cel mai „verde” producător de bere, până în 2020.

• Deoarece rezultatele din domeniul Sustenabilității obținute în 2011 au depășit obiectivele propuse, HEINEKEN România a trasat obiective mai ambițioase pentru 2012. Compania va publica la începutul lunii septembrie Raportul de Sustenabilitate, care prezintă rezultatele din 2011 în domeniul sustenabilității și obiectivele pentru anul acesta.

• În 2012, HEINEKEN România a continuat programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunități“ și l-a extins în toate orașele unde are fabrici de bere: Constanța, Craiova, Miercurea-Ciuc și Târgu-Mureș. Prin intermediul acestui program, compania a acordat finanțări în valoare totală de 400.000 RON organizațiilor neguvernamentale câștigătoare din cele 4 orașe.

• HEINEKEN România continuă să investească în parteneriatul său cu ALIAT (Alianța pentru Lupta Împotriva Alcoolismului și Toxicomaniilor), prin intermediul programului Alcohelp. În 2012, cu sprijinul financiar al HEINEKEN România, ALIAT continuă traseul Caravanei Alcohelp în toată țara. Parteneriatul va fi dezvoltat mai departe în acest an prin programe menite să răspundă nevoii de servicii a persoanelor cu un consum problematic de alcool.

Onno Rombouts, Managing Director al HEINEKEN în România, care a preluat conducerea companiei în iunie 2012, declară:

„Suntem bucuroși să anunțăm rezultatele pozitive din prima jumătate a anului 2012, menținând astfel evoluția companiei înregistrată de-a lungul anului precedent. Suntem mândri să vedem cum clienții și consumatorii au continuat să aleagă mărcile noastre și că au răspuns atât de bine la inițiativele aduse de noi pe piață. Și în a doua parte a anului vom continua să ne ghidăm după aceeași strategie, cu scopul de a ne dezvolta poziția de conducere din piață “.