În atenţia administratorilor de condominii de pe raza Sectorului 3

Primăria Sectorului 3 aduce la cunoştinţa administratorilor de condominiu care au obţinut atestate în baza legii 230/2007 şi nu au urmat cursuri de calificare conform art. 106 din Lg. 196/2018, că în prezent funcţionează în afara cadrului legal. Astfel, pentru evitarea constatării contravenţiilor şi aplicării sancţiunilor conform Lg. 196/2018, administratorii de condominiu trebuie să obţină noi atestate. Acestea se obţin în conformitate cu prevederile Lg. 196/2018 în urma efectuării cursurilor de calificare şi depunerii documentelor la Primăria Sectorului 3.
Actele necesare pentru obţinerea atestatului de administrator de condominiu sunt următoarele:
Copie act de identitate (B.I./C.I.);
Certificatul de calificare profesională pentru ocupaţia de administrator de condominii (însoţit de suplimentul descriptiv al certificatului);
Cazierul judiciar;
Cazierul fiscal emis de ANAF (formular 504);
Declaraţia pe propria răspundere.
Programul de lucru cu publicul la registratura Primăriei Sectorului 3 (Calea Dudeşti nr. 191) pentru depunerea documentelor este:
Luni – joi între orele 08.30 – 16.30 şi vineri 08.30 – 14.00.
Serviciul Presă
Sursa foto Primăria Sectorului 3