29 ianuarie 2022

InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie

Distribuie pe rețelele tale sociale:

InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în domeniul Protecției Consumatorilor de Energie.Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm.

Drepturile consumatorilor de eneregie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului.

Proiectul Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.

În cadrul acestuia, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615*, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: sesizarienergie@infocons.ro , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.

“Pentru cei care au energie si un contract de furnizare, oare este un contract citit? Inteles? Primim facturi, dar le intelegem ? Stim ce citim, si de ce platim cat platim? Ne cunoastem obligatiile si drepturile de consumatori de energie? Stim ca exista pe piata mai multe companii diferite de la care putem cumpara energie? Ca exista concurenta? Exact ca si la telefonia mobila si fixa!

In 1990 era un singur furnizor de telefonie, astazi este o concurenta acerba, multe companii care ne ofera astfel de servicii. La fel este si în domeniul energiei. In anul 2016, este primul an in care pe piata de publicitate au aparut anunturi, clipuri video, la tv, radio, panotaj, ofertele companiilor de energie.

Deci, nu uita:

1) Poti sa-ti schimbi compania cu care ai contract;

2) Citeste contractual;

3) Ai grija ce cumperi si la ce pret;

4) Ai drepturi;

5) Ai si obligatii.

6) Fii informat “

Sorin Mierlea – Presedinte InfoCons