Publicat: 5 Iunie, 2019 - 19:00

Initiative a lansat miercuri - 5 iunie, ediția 2019 a Media Fact Book, singurul raport de analiză a pieței românești de media și publicitate.

Media Fact Book 2019 include un capitol special dedicat fenomenului video streaming, cercetare bazată pe servicii actuale și predicții pentru viitor. Rezultatele acestei analize îsi propun a fi relevatoare și, în anumite cazuri, contraituitive.

Totodată, Media Fact Book conține un capitol dedicat evoluției economiei românești în 2018 și 2019, alături de o analiză a pieței de media în Europa Centrală și de Est.

Televiziunea a dominat obiceiurile de consum ale românilor, cu o medie de 5,1 ore pe zi în rândul populației din zona urbană, cu vârste între 18 și 49 de ani. Cu toate acestea, piața TV se contractează ușor în favoarea industriei digitale, ca urmare a creșterilor înregistrate în utilizarea internetului și a tehnologiilor Smart.

În 2019 se estimează ca piața de publicitate online să crească cu 16% față de 2018 (99 milioane de euro).

 

Ghidul Media Fact Book este editat anual de agenţia Initiative, începând cu anul 1997.

 

Tag-uri Institutii: