Publicat: 11 August, 2020 - 13:05
Share

Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad reaminteşte tuturor persoanelor interesate că se pot adresa în vederea rezolvării solicitărilor sau problemelor cu care se confruntă, atât la sediul instituţiei, unde le vor fi preluate direct documentele cât şi prin intermediul mijloacelor electronice : fax 0257 - 211862, e-mail : [email protected].

Astfel, în intervalul orar 8-16,30, de luni până joi şi vineri de la ora 8 la ora 14, pot fi depuse documente şi pot fi obţinute informaţii în modalităţile prezentate mai sus.

În acest sens readucem în atenţie, că la secţiunea "Formulare", pe site-ul oficial http://itmarad.ro, punem la dispoziţie celor interesaţi modele de documente, în vederea obţinerii de parole, atât pentru registrul general de evidenţă al salariaţilor cât şi pentru registrul electronic de evidenţă al zilierilor, de obţinere a extraselor REVISAL, a adeverinţelor de vechime sau de eliberare a carnetului de muncă în cazul în care carnetul de muncă se află încă în gestiunea noastră, de transmitere REVISAL sau de obţinere a autorizării SSM pentru entităţilor ce au obligaţia de a solicita această autorizare, enumerarea nefiind limitativă.

Venim de asemenea în sprijinul celor care apreciază că le-au fost încălcate drepturile ce derivă din raportul de muncă, punându-le la dispoziţie un formular pentru sesizare şi îi asigurăm totodată de deschidere şi interes pentru rezolvarea cu celeritate a problemelor cu care se confruntă.

Facem apel ca sesizările adresate ITM Arad să conţină datele de identificare ale părţilor, să fie obiective, reale şi cuprinzătoare, astfel încât instituţia noastră să dispună de toate pârghiile necesare rezolvării acestor sesizări.

Îi aşteptăm în continuare atât pe angajatori cât şi pe angajaţi precum şi orice persoane interesate şi la numerele de telefon 0257 / 257251 şi 0257 / 283644, pentru a le oferi răspunsuri la nelămuririle cu care se confruntă.

De asemenea, comunicăm la cerere răspunsuri în scris, atât prin poştă cât mai ales prin intermediul poştei electronice - e-mail.

Ţinând seama de situaţia actuală, pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirul SARS-CoV-2, încurajăm comunicarea cu instituţia noastră în special prin mijloace electronice, excepţie făcând situaţiile în care legislaţia în vigoare nu permite doar comunicarea electronică, fapt ce impune ca atât angajatorii cât şi angajaţii să se prezinte la sediul ITM Arad.

În atare cazuri, accesul în instituţie se va face cu respectarea tuturor cerinţelor prevăzute de Legea 55 / 2020 - privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de Covid-19 şi ale Ordinului nr. 3577 / 2020 - privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirul SARS-CoV-2 şi pentru asigurarea desfăşurării activităţii la locul de muncă în condiţii de securitate şi sănătate în muncă, pe perioada stării de alertă.