18 iunie 2021

Jongleria politică cu morții Covid

editorial
Distribuie pe rețelele tale sociale:

Un act îngrozitor de cinism politic. La înalt nivel. Jongleria cu numărul de decese. O operație deliberată. Și rău intenționată. Aflăm acum, de la oficiali ai statului român, că au existat patru sisteme diferite de raportare. Iar cifrele deceselor zilnice prezentau mari diferențe, în funcție de respectivele sisteme de raportare. Iar Guvernul a întreținut harababura, în loc să facă ordine. Ce interes a avut?

Nu voi intra în prea multe detalii. Ele sunt deja prezentate în presa scrisă, în presa audiovizuală și în presa electronică. Dar asupra câtorva lucruri trebuie să pun accentul. Și ele e bine să fie reținute pentru înțelegerea demonstrației care urmează. Una dintre statisticile zilnice care au preocupat milioane de români a vizat, cum era și firesc, numărul deceselor generate de coronavirus. În funcție de acest număr s-au luat până la urmă de către guvernanți toate măsurile bune sau rele vizând combaterea pandemiei. Desigur, în jurul acestui număr mai era vehiculat și mai este încă, într-un mod la fel de fals, totalul celor contaminați. Dar, până la urmă, cu adevărat relevante pentru starea de sănătate a unei națiuni sunt cifrele deceselor. Ei bine, acestea au fost false. Mai corect spus, falsificate. În scopuri politice.

Falsificarea datelor privind decesele s-a produs zi de zi, lună de lună și a însoțit o serie întreagă de evenimente și de măsuri politice puse la cale de guvernanți. Au existat și există patru mecanisme, care au lucrat și lucrează în paralel și care stabilesc numărul de decese. Toate aceste patru mecanisme sunt în grădina Guvernului. Rezultatul fiecăreia dintre aceste patru măsurători a fost diferit în raport cu celelalte. Iar bomboana pe colivă la propriu, nu numai la figurat, a fost și rămâne Grupul de Comunicare Strategică. Știți dvs. care. Cel alcătuit din habarniști. Pe care în fine presa a fost capabilă să-l dezvăluie în tot grotescul lui, în urmă nu cu multă vreme. Acest grup extrăgea zilnic, din cifrele diferite furnizate prin cele patru măsurători oficiale, ceea ce îl tăia capul. Dar asta doar în aparență. Grupul de Comunicare Strategică a funcționat și funcționează ca un mecanism de manipulare. Numărul de morți era ajustat în funcție de nevoile de moment ale Guvernului. Iar jocul interdicțiilor și relaxărilor a ținut cont de acest indicator, precum și de cel al numărului de persoane contaminate, care a fost și rămâne la fel de alunecos.

Acum avem dovada, furnizată chiar de Ioana Mihăilă, ministru Sănătății, la scurt timp după semnalul interesat de alarmă lansat de Vlad Voiculescu, cum că cifrele morților au fost în mod grosolan falsificate. Diferențele mergând până la mii și mii de decese, reale sau imaginare. Repet: nu vreau să intru în prea multe amănunte, pentru a nu-l buimăci pe cititor. Dar un fapt este cert. Dincolo de cele patru mecanisme prin care au fost numărați morții, puteau fi și 50, cifra reală a persoanelor care au decedat din motive de Covid se află în registrele de stare civilă din întreaga țară. Pe certificatele eliberate de fiecare dată, în fiecare caz în parte, scrie negru pe alb care este cauza decesului. Cu mici și regretabile abateri, generate de greșeli intenționate sau nu, care au fost relatate de presă, autoritățile ar fi putut avea în fiecare moment situația reală. Pe care ar fi putut-o comunica în mod cinstit, în mod onest, opiniei publice. Dar s-a dorit manipularea cu orice preț a acestor cifre și, pentru ca manipularea să reușească, cetățeanul trebuia ținut în ceață. Într-o ceață cât mai densă. Războiul lui Vlad Voiculescu cu PNL, generat de lăcomie, de dorința acestuia de a pune mâna pe cât mai multe pârghii de comandă, care să-i potențeze obiectivele personale, legate de afaceri în industria medicală și a medicamentelor, a generat prima dezvăluire. După care tăvălugul opiniei publice s-a pus în mișcare și, în urma presiunilor exercitate de societatea civilă, iată, ne este pus sub ochi oribilul mecanism prin care am fost manipulați.

Fiind mai vocali, antivacciniștii, cetățenii sceptici în ceea ce privește pericolul coronavirusului, au susținut mult timp și au și reușit să acrediteze această convingere, cum că, în realitate, numărul morților de Covid ar fi fost exagerat. Cu alte cuvinte, cele mai multe persoane ar fi decedat din alte cauze, dar, în dreptul lor, ar fi fost trecut cuvântul „Covid”, această operație slujind intereselor guvernamentale. Iată că acum aflăm, de data asta din surse oficiale care nu mai pot fi puse la îndoială, că situația reală este total diferită. Chiar dacă cifrele raportate de cele patru sisteme de calcul nu coincid între ele, una peste alta reiese că au murit mii și mii de persoane în plus față de numerele raportate oficial. Acum se cunoaște cu precizie acest lucru, chiar dacă nu a avut loc încă o anchetă parlamentară și chiar dacă numărul morților, să spunem dintr-o lună, nu a fost încă confruntat în mod profesionist cu numărul certificatelor de deces.

Nu pot să-mi reprim gestul de a le reaminti cititorilor că am insistat în câteva analize asupra faptului că, dintr-o serie întreagă de motive de care se face responsabil Guvernul, numărul persoanelor contaminate a fost și el, zi de zi, falsificat. În realitate, mult mai mulți români decât se spune oficial s-au contaminat de coronavirus și au trecut cu bine peste boală, fără ca direcțiile de sănătate publică să-i aibă în vreo evidență. Și asta pentru că, pe bună dreptate, românii nu au mai avut încredere în autorități și s-au temut să meargă la spitale, începând din momentul în care au sesizat degringolada sistemului nostru de sănătate.