Publicat: 20 Martie, 2019 - 09:32

Julius Meinl România își închide mâine paginile de socializare pentru o zi și își invită consumatorii la o pauză de poezie. Inițiativa face parte din campania-manifest „Plătește cu poezie”, care are loc pe 21 martie, de Ziua Internațională a Poeziei.

„Pauza de poezie” este un manifest prin care fiecare participant la campanie este încurajat să ia o pauză de poezie: să renunțe măcar pentru o oră la telefon sau orice alt dispozitiv conectat la internet, să se lase inspirat de către cei din jurul său și să regăsească frumusețea poeziei. 
„De Ziua Internațională a Poeziei, Julius Meinl a decis să își urmeze propriul îndemn și să ia o pauză de poezie, închizându-şi paginile de socializare din România. Credem cu tărie că cele mai frumoase poezii sunt cele trăite, iar pentru aceasta este nevoie de o pauză de la online. Așadar, pe 21 martie am decis să comunicăm direct cu toți consumatorii produselor noastre”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Ziua Internațională a Poeziei va fi sărbătorită în toate cafenelele participante din țară, iar în București, campania va culmina cu un concert marca Julius Meinl, care îl va aduce pe scenă pe Adrian Despot (Vița de Vie). În cadrul evenimentului, toți cei prezenți își vor închide telefoanele și vor lua o #pauzadepoezie.

În plus, pe 21 martie 2019, toți cei care aleg să participe la această campanie pot folosi versurile ca monedă de schimb pentru a primi o cafea sau un ceai Julius Meinl. 

Harta locațiilor participante din întreaga lume poate fi consultată aici. Mai multe detalii se găsesc pe site-ul Julius Meinl: https://www.meinlcoffee.com/ro/poezie/evenimente-poetice/pay-with-a-poem...  

Tom Odell, ambasadorul global al campaniei

Tom Odell, interpretul hiturilor „Another Love” și „Go Tell Her Now”, s-a alăturat campaniei internaționale „Plătește cu poezie” și a fost invitatul special în „Chasing Poems”, primul serial online marca Julius Meinl.

Pasionații de poezie pot câștiga o întâlnire cu Tom Odell dacă fotografiază poezia scrisă și o postează pe Instagram însoțită de hashtagul #PayWithaPoem.

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

Julius Meinl în cifre

•    800 de angajați la nivel mondial;
•    Înființată în 1862;
•    Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
•    Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
•    Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
•    Cifra de afaceri anuală în 2017: 172 milioane de euro