Publicat: 20 Martie, 2013 - 09:52

Postul de televiziune Kanal D, parte a trustului Dogan Media Internațional, a încheiat recent un contract cu TotalSoft în urma căruia va implementa soluția completă de management al resurselor umane, Charisma HCM.

Contractul, care are ca termen de finalizare sfârșitul lunii aprilie, a fost atribuit producatorul român de software în urma unui lung proces de selecție la care au participat mai mulți furnizori de software, experiența în domeniu fiind cea care a făcut departajarea.

Charisma HCM va prelua managementul tuturor activităților de HR pentru cei 300 de angajați ai postului TV, gestionarea fluxurilor interne de aprobarea a cererilor de cheltuială și va organiza circulația documentelor în companie. Pe lângă centralizarea și uniformizarea activității de HR într-un singur sistem, Kanal D are ca obiectiv și reducerea costurilor de
achiziție la nivel de companiei.
“Am ales Charisma din două raționamente. Dorim o mai bună susținere a performanței echipei noastre și o reducere a costurilor prin eficientizarea proceselor interne. Experiența TotalSoft în domeniul software pentru gestiunea resurselor umane, în special, și al implementărilor în companii din mass-media, în particular, ne dau siguranța că vom modela împreună soluția corectă pentru nevoile noastre” a declarat Gabriela Bălănescu, HR Director, Kanal D.

Charisma HCM beneficiază de o echipă de 70 specialiști HR și înglobează o experiență de cca 15 ani în managementul resurselor umane și al salarizării. TotalSoft investește continuu în soluție orientând-o și către zonele strategice ale investițiilor în dezvoltarea capitalului uman, cum ar fi managementul talentelor, eLearning, HR business intelligence sau managementul documentelor de HR. În domeniul  mass-media, Charisma HCM este utilizată de companii precum Grupul Intact (Antena 1, 2, 3 si 4), Focus Sat România, Carmina Trust (GSP TV), GMC (Radio ZU) sau Adevarul Holding.

Kanal D este printre primele 3 televiziuni din România ocupând în 2012 locul 3 la nivel național în topul audiențelor. Postul de televiziune a intrat pe piața din România în anul 2007, în 2012 ajungând la o medie anuală a cotei de piata de 6,3% (în timpul zilei) și 6,8% în prime-time.