Publicat: 27 Ianuarie, 2020 - 08:11
Share
Elicopterul nu ar fi trebuit să ardă după accident

A trebuit să moară Kobe Bryant astăzi? Președintele  Flyers, Paul Hudson, a explicat de ce legenda baschetului NBA, în vârstă de 41 de ani, Kobe Bryant și tânăra sa fiică de 13 ani, nu ar fi trebuit să moară  împreună cu alți 7 pasageri în  accidentul de elicopter din sudul Californiei, duminică.

 

Incendiile și exploziile rezervoarelor elicopterului provoacă răni oribile și decese în numeroase accidente de elicopter care supraviețuiesc. Pot fi prevenite aproape în întregime cu ajutorul vezicii rezervoarelor de combustibil. Cu toate acestea, ARAC dominat de industrie nu reușește să recomande nicio configurare a flotei existente de peste 9.000+ și doar cerințe limitate pentru elicoptere nou fabricate. 

Chiar și președintele SUA Trump ar trebui să fie sfătuit cu promptitudine despre această industrie a elicopterelor a propus o nouă întârziere în standardele de siguranță a elicopterului pentru bonitatea care este probabil să fie ștanțată de cauciuc de către birocrații FAA. Ca călător frecvent cu elicopterul, președintele Trump cunoaște bine această problemă, întrucât a primit mai multe apeluri . 

Iată ce i-a scris președintele Flyersright, Paul Hudson, președintelui Trump și domnului Daniel Elwell, administratorul interimar al administrației federale de aviație, a scris pe 13 decembrie 2018:

 13 decembrie 2018 

Stimate administrator Elwell: 

Scriu pentru a solicita insistent FAA să respingă recomandările ca standardele de încredere ale elicopterului promulgate în urmă cu peste 20 de ani, să fie din nou amânate din nou, timp de 3-5 ani, la nesfârșit. Incendiile și exploziile rezervoarelor de combustibil provoacă răni groaznice și decese în numeroase accidente de supraviețuire. Pot fi prevenite aproape în întregime cu ajutorul vezicii rezervoarelor de combustibil. Cu toate acestea, ARAC dominat de industrie nu reușește să recomande nicio reamenajare a flotei existente de peste 9.000+ și doar cerințe limitate pentru elicoptere nou fabricate. 

fundal 

 

În urmă cu aproape trei ani, biroul FAA care se ocupă de siguranța elicopterului a emis un raport alarmant, menționând că decesele din accidentele elicopterului nu au scăzut, iar standardele de avarie emise de FAA au fost în vigoare doar în aproximativ 16% din flotă după peste 20 de ani. Acest lucru s-a datorat lacunei create de FAA, care nu a necesitat respectarea niciunei aeronave existente sau a unei aeronave noi, cu excepția cazului în care a implicat un design nou. 

Aceste standarde de blocare împiedică incendiile rezervoarelor de combustibil și reduc traumele de impact în urma prăbușirilor terestre și a deceselor înecării în cazurile de apă. FlyersRights.org estimează lipsa respectării standardelor de accidente aeriene cauzează peste 50 de decese inutile anual în întreaga lume. 

Pe lângă decesele inutile, rănile pot fi oribile. Într-un accident recent, un supraviețuitor a fost ars peste 90% din corpul său, rezultând într-un premiu al juriului de 100 de milioane de dolari împotriva operatorului.

Am revizuit videoclipuri cu 15 accidente recente de elicoptere pe Youtube În perioada 2009-2017, au fost 206 de accidente fatale, în total 323 de decese din SUA, în mare parte din incendii. Chiar în ultimul an, uciderea prăbușirii East River a fost ucisă 

Toți cei șase tineri pasageri văzuți în timp ce aeronava s-a dat peste cap și s-a scufundat repede înecând toți pasagerii care au fost prinși cu nicio formă de a scăpa decât dacă au găsit un cuțit ascuns și s-au  eliberat (doar pilotul a supraviețuit). Într-un alt accident recent, proprietarul unei mari echipe de fotbal din Marea Britanie a fost ucis într-o explozie a rezervorului de combustibil la impactul care a părăsit stadionul după o partidă. Consultați linkurile clipurilor video atașate În general, accidentele elicopterului apar cu o frecvență de 100 de ori mai mare decât frecvența aeronavelor cu aripi fixe comerciale. 

Beneficiul calculat al reamenajării este de 1 miliard de dolari pe 10 ani, iar costul reamenajării ar fi mult mai mic, cu toate că recomandarea este împotriva oricărui mandat real sau oportun, estimând 3-5 ani pentru respectarea parțială după adoptarea regulii finale, dacă este vreodată. 

Chiar și pentru hamurile superioare ale trunchiului care au costuri minime, recomandarea este să nu mandatăm nimic în mai puțin de 3-5 ani. 

Calitatea de membru al grupului de lucru nu a fost echilibrată sau reprezentativă pentru părțile interesate relevante. 

Calitatea de membru al grupului de lucru, care este îngropat la pagina 107 din raport, a fost dominată de reprezentanți ai industriei de elicoptere și a omis orice victime ale accidentului sau reprezentanții acestora, transportatorii de asigurări, producătorii de dispozitive de siguranță și inovatori. 

În consecință, concluzia potrivit căreia ar fi imposibil să reamenajăm 75% din flotă cu placi de rezervor de combustibil, precum și alte zeci de standarde de rezervor de combustibil, este extrem de suspectă și fără fundamentare sau justificare corespunzătoare. Vezi paginile 59 și următoarele. Într-adevăr, există o serie de companii precum Aero Tec Labs care sunt specializate în rezervoarele de combustie vezicală și înlocuirea aeronavelor și aplicațiilor marine. Costul cerințelor de reamenajare a fost calculat ca fiind de până la 4.000 USD până la 334.000 USD pe unitate pentru peste 1000 de aeronave. Vezi pag. 165 și urm. Cu toate acestea, nu există detalii despre modul în care au fost calculate aceste costuri și cine a făcut calculele. Par a fi menite să confunde și să întunecă adevăratul cost al reamenajării, mai degrabă decât iluminator. (metz,TravelWireNews)

Tag-uri Institutii: