Publicat: 4 Iunie, 2015 - 15:50
Share

La finalul săptămânii trecute, pe 30 şi 31 mai, finaliştii Cupei   Coca-Cola s-au duelat în premieră în afara sălii de sport, pe un teren de fotbal special amenajat în Parcul Tineretului din Bucureşti. Cele două echipe câştigătoare ale acestei ediţii - Liceul Tehnologic Doamna Chiajna Ilfov la băieţi şi Liceul cu Program Sportiv Cluj la fete - se pregătesc deja de experienţa iREALă care îi aşteaptă la Madrid: o tabără internaţională în perioada 10-13 iulie 2015, alături de cel mai premiat club de fotbal din Europa. 
În etapa finală au ajuns cele mai bune 12 echipe din ţară, alese finaliste în urma desfăşurării meciurilor din etapa regională de la Oradea, Focşani, Târgu Mureş şi Piteşti. 
“Succesul ediţiilor trecute ne-a determinat să dăm o nouă dimensiune competiţiei de anul acesta, fiind pentru prima dată când organizăm finala Cupei Coca-Cola în afara sălii de sport. Am văzut pe teren foarte multă energie şi un joc de echipă foarte frumos. Spectacolul finalei a continuat însă şi în afara zonei de joc, cu activări care au încurajat mişcarea într-un mod distractiv. Îi felicit pe cei care au luptat să ajungă până aici şi sper ca tabăra internaţională de la Madrid să fie pentru ei motivaţia unor viitoare reuşite.”, a declarat Petre Şandru, Market Operations Director România & Moldova 
După disputarea meciurilor de sâmbătă, finala de la băieţi s-a jucat între Liceul Tehnologic Doamna Chiajna din Ilfov şi Liceul Tehnic Constantin Brâncuşi din Petrila. Clasaţi pe locul 2 în ediţia trecută, băieţii de la Chiajna au luptat strâns până la ultimul minut de meci şi au câştigat finala când fluierul final a oprit scorul de 6 la 3. 
La fete, bătălia finală s-a desfăşurat între echipa Colegiului Tehnic Banyai Janos din Odorheiul Secuiesc şi cea a Liceului cu Program Sportiv din Cluj. După ce sâmbătă a făcut diferenţa în teren cu scoruri de până la 25-4 sau 15-3, Clujul s-a impus în ultima zi de meciuri cu un rezultat de 15 la 5, care le-a adus fetelor şi victoria finală!
Tensiunea şi emoţiile din teren s-au simţit şi în afara zonei de joc, unde suporterii au umplut tribunele pentru a-şi susţine favoriţii în ultimele meciuri. Pe parcursul celor 2 zile, aceştia s-au putut bucura de o serie de activări speciale cu premii Coca-Cola, printre care:
    Human Fussball - exact ca o masă de fussball, dar cu echipe de oameni;
    Gym & Dance - o scenă special construită pentru multe activităţi în aer liber, alături de instructorii WorldClass;
    Play Game Area - o pistă pentru cel mai bun timp la cursa în saci, mersul piticului, săriturile într-un picior sau la slalom printre cauciucuri;
    Photo & Video Corner – zona de unde participanţii au putut pleca cu amintirea unei zile pline de fotbal cu pozele de la spider-ul Coca-Cola.
Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice. Terra Sport este sponsorul tehnic al ediţiei 2015.
Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă angajamentul de a promova un stil de viață activ în rândul consumatorilor săi, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice. 
Anul acesta, peste 6.000 de elevi din 500 de licee din ţară au manifestat interes faţă de competiţie.