Publicat: 22 Septembrie, 2020 - 13:33
Share

"Licitaţia Caritabilă Din Inimă pentru un ALT Viitor" a strâns fonduri pentru 6 luni de activitate în beneficiul pacienţilor sociali şi a copiilor din familii defavorizate

470 de pacienţi din policlinicile sociale ale Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria şi 70 de copii din cele două centre educaţionale sunt beneficiarii direcţi ai fondurilor strânse în cadrul celui mai mare eveniment caritabil organizat de către aceasta.

Ajunsă la a 8-a ediţie şi având loc în contextul special al crizei sanitare pe care o traversăm, licitaţia binelui a fost lansată în mediul online începând cu 1 septembrie pe platforma Casei de Licitaţii Historic, unde cei interesaţi să susţină cauza Fundaţiei au fost invitaţi să liciteze pentru cele peste 60 de loturi de obiecte şi experienţe donate de vedete din lumea sportului, muzicii şi business.

Licitaţia s-a încheiat printr-un eveniment de adjudecare ce a avut loc pe data de 18 septembrie în aer liber pe esplanada Stejarii Country Club, la care au participat 50 de personalităţi de top din lumea de business şi care a reuşit în doar două ore să asigure pe mai departe asistenţa medicală bolnavilor sărmani şi accesul la educaţie copiilor vulnerabili de care se îngrijeşte fundaţia.

"Evenimentul a fost un succes şi vreau să mulţumesc tuturor participanţilor şi companiilor care ni s-au alăturat. Am vrut ca a 8-a ediţie a Galei noastre să nu fie doar online, pe zoom, am păstrat toate măsurile de siguranţă sanitară şi cred că oamenii au înţeles că atunci când cauza este nobilă, putem să ne strângem cu toţii şi să facem împreună o faptă bună", dr Wargha Enayati, Preşedintele Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria.

Evenimentul al căror gazde au fost Andreea Ţopan, senior editor Observator Antena 1 şi Dan Negru, unul dintre cei mai apreciaţi prezentatori de divertisment din România, a ţinut cu sufletul la gură publicul prezent, obiectele licitându-se într-o atmosferă dinamică, menţinând în suflet în permanenţă importanţa cauzei sociale.

Astfel, dintre vedetele serii de licitaţie, cea mai scumpă a fost racheta de lemn a lui Ilie Năstase, adjudecată cu 2.750 de euro de şeful uneia dintre cele mai mari firme de construcţii din România, compania care ridică Enayati Medical City.

Spada Ana-Mariei Brânză a fost achiziţionată în urma licitaţiei cu suma de 1.600 de euro, având preţ de pornire 1.000 de euro. Tricoul lui Adrian Mutu a fost adjudecat cu 600 de euro şi va fi oferit de către compania care l-a achiziţionat unui tânăr aspirant să devină fotbalist, iar chitara semnată de Smiley a fost adjudecată cu suma de 2.000 euro, având preţ de pornire de doar 400 euro.

Ceasul unicat semnat Augustin Matei, care are în componenţa sa o bucăţică de lemn din casa lui Constantin Brâncuşi a fost licitat şi achiziţionat cu 1.800 de euro.

Pe rând, mănuşile lui Bogdan Stelea, mingea semnată de tricolorii generaţiei de aur, pachete de vacanţă, bijuterii, ceasuri unicat, costume şi obiecte de artă au fost adjudecate, în urma întregii acţiuni caritabile strângându-se suma care va acoperi tratamentele medicale a 470 de pacienţi şi îngrijirea a 70 de copii din centrele educaţionale pentru 6 luni.

Cristiana Mateoiu, Director Executiv al Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria: "Perioada de pandemie ne-a provocat să ne reconfirgurăm toate evenimentele, campaniile sau alte proiecte de strângere de fonduri, însă cu toate acestea am decis că pentru noi este esenţial să facem tot ce este omeneşte posibil pentru a NU ne opri serviciile către beneficiari. Întregul mediu de business a fost afectat dramatic, de asemenea, şi ca urmare, mulţi dintre partenerii noştri nu au mai putut să ne susţină aşa cum o făceau în trecut. Le suntem extrem de recunoscători pentru responsabilitatea, solidaritatea, bunătatea şi generozitate tuturor celor care s-au implicat în această licitaţie".

Mulţumim partenerilor şi sponosorilor Fundaţiei care au înţeles cât este de important să contribuie în continuare la misiunea nobilă de a ajuta ca pacienţii noştri să aibă sprijin, tratamente pentru bolile cronice, consiliere şi îngrijire în toată această perioadă dificilă, iar copiii sărmani să poată visa că au dreptul la viitor.

Sponsori Gold: KAUFLAND Romania, ROMANIAN BUSINESS CONSULT, CORPORATE OFFICE SOLUTION, KULTHO

Sponsori Silver: CARPATINA, FRIBOURG CAPITAL, PFIZER, BEAUTIK

Sponsori Bronze: AQUA CARPATICA, ARISTON, BANCA COMERCIALA ROMANA, BANCA TRANSILVANIA, CARREFOUR, EOS KSI, ENAYATI MEDICAL CITY, FOOD PANDA, MEDICHUB, MIELE, MEDIST, PORSCHE FINANCE GROUP ROMANIA, PORSCHE ROMANIA, RER GROUP, SCHNEIDER ROMANIA, RAIFFEISEN BANK, SYNEVO

***
Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria este un ONG care oferă de 10 ani o gamă largă de servicii medicale gratuite persoanelor fără venituri şi asigurări medicale şi care îngrijeşte, alături de mai bine de 15 dascăli angajaţi şi voluntari, un număr de 200 de copii din familii defavorizate în cele două centre educaţionale ale fundaţiei (Clinceni şi Băneasa). Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria este iniţiativa filantropică a familiei Dr. Wargha şi Mitra Enayati şi face parte din ENAYATI Group.

Fundaţia Inovaţii Sociale Regina Maria nu face parte din Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria.