Publicat: 26 Octombrie, 2016 - 15:00
Share

 DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, a înregistrat, în primele nouă luni ale anului, o creștere de 36% a volumului de expediţii, faţă de perioada similară a lui 2015. Evoluția livrărilor a susținut și majorarea cifrei de afaceri cu circa 27%, comparativ cu primele trei trimestre din anul precedent. 

În perioada analizată, afacerile DPD România au fost generate, cu precădere, de livrările pe plan intern, care au reprezentat 80% din totalul expedierilor efectuate de companie. Trimiterile din țară în străinătate au avut o pondere de 15%, în timp ce 5% dintre coletele livrate de curierii DPD au ajuns din străinătate în țară.
„Eforturile noastre s-au concentrat pe îmbunătățirea serviciilor, atât pentru parteneri, cât și pentru clienții e-shop-urilor. Am mărit capacitatea de manipulare și sortare din București și Sibiu, prin două noi depozite, am crescut flota auto și ne-am axat pe dezvoltarea serviciului de livrare de marfă paletizată în regim de curierat, DPD Pallet One. Totodată, am implementat plata cu cardul la livrare, prin echiparea curierilor cu terminale mPOS ultraportabile de ultimă generaţie. Soluția evită disconfortul creat de utilizarea cash-ului, reduce timpul de livrare și optimizează experiența pentru clienții finali”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Plata cu cardul la destinaţie, introdusă de DPD România în urma unui parteneriat încheiat cu MasterCard și UniCredit Bank, este disponibilă în prezent în București, iar începând de anul viitor va fi implementată, gradual, la nivelul întregii țări. 

”Toate demersurile și investițiile de până acum ne-au ajutat să ne apropiem vertiginos de target-ul impus la începutul anului, care vizează, pentru 2016, un plus de 30% in cifra de afaceri și majorarea volumelor cu 35%. Trendul ascendent se va menține și în perioada următoare, direct proporțional cu evoluția e-commerce-ului, cel mai important pilon pentru piața de curierat”, completează Lucian Aldescu. 
Conform CEO-ului companiei, cele mai multe livrări pentru curierii DPD România, la nivelul primelor trei trimestre, au fost în martie, august şi septembrie, cele trei luni cumulând 35% din totalul înregistrat în perioada analizată.