Publicat: 25 Iunie, 2020 - 17:18
Share

Producătorul francez de cosmetice L'Oreal, proprietarul unor mărci precum Maybelline şi Lancome, şi-a fixat ca obiectiv eliminarea ambalajelor din plastic nereciclabil până în 2030, a declarat joi directorul general Jean-Paul Agon, transmite Reuters.

De asemenea, L'Oreal a adăugat că îşi va reduce emisiile de gaze cu efect de seră la birouri şi facilităţile de producţie şi, de asemenea, va îmbunătăţi modul în care îşi asigură ingredientele pentru cosmetice în conformitate cu noile sale ţinte de sustenabilitate.

Potrivit lui Jean-Paul Agon, peste 10 ani toate ambalajele de plastic pe care le va pune pe piaţă grupul L'Oreal vor fi de origine reciclată sau din surse bio, comparativ cu 15% la finele lui 2020.

"Este timpul să acţionăm, să accelerăm", a spus Jean-Paul Agon într-un interviu acordat Reuters, adăugând că criza coronavirusului a intensificat cererile venite din partea consumatorilor pentru produse mai naturale.

Preocupate de reducerea impactului produselor lor asupra mediului, firmele de cosmetice au propus în ultimii ani ambalajele reciclabile, prin modificarea compoziţiei sau prin testarea unor ambalaje reutilizabile. Jean-Paul Agon a spus că consumatorii adoptă lent astfel de comportamente, dar a adăugat că L'Oreal investeşte în campanii de sensibilizare a publicului larg şi lucrează cu furnizorii cu privire la materii prime sau tehnici de reciclare.

"Comerţul electronic este o provocare pentru dezvoltarea durabilă...nu va dispărea, singura modalitate este să răspundem la această provocare", a spus Jean-Paul Agon, subliniind de exemplu eforturile grupului pentru a utiliza cutii din carton reciclat în China.

Tag-uri Institutii: