25 octombrie 2021

Maramureş cu ploaie şi mulţi fani pentru DTO Rally

Distribuie pe rețelele tale sociale:

Campania DTO Rally în Campionatul Naţional de Raliuri 2021 a continuat în weekendul trecut cu o cursă complet nouă pentru echipajele argeşene. Raliul Maramureşului a programat 12 probe speciale de asfalt în nordul ţării, într-o zonă cu o bogată istorie în motorsportul românesc.

Cu trei echipaje la start, DTO Rally a pornit în cursa maramureşeană cu dorinţa unor rezultate bune şi evoluţii spectaculoase. Cu maşini competitive şi rapide, gruparea s-a implicat în duelurile pentru primele locuri, în timp ce unul dintre echipaje a fost la un pas de victorie în categoria în care punctează.

DTO Rally s-a aliniat la start cu Cristi Dolofan & Traian Pavel pe un Citroen C3 Rally2 de ultimă generaţie, cu Eugen Cărăgui & Robert Fus la bordul unui Peugeot 208 R5, dar şi cu soţii Bogdan & Delia Năstase, pilotând un Mitsubishi Lancer EVO IX de clasa NAT 11.

La bordul Citroen-ului C3 Rally2, Cristi Dolofan a continuat participările alături de Traian Pavel şi la Raliul Maramureşului. Schimbările de aderenţă şi suprafaţa alunecoasă a forţat echipajul să adopte o strategie defensivă, însă ritmul a fost unul bun pe cele 12 probe speciale din weekend. La final, Cristi şi Traian au încheiat cursa pe locul 8 în clasamentul general şi pe şase în cadrul clasei RC2.

‘Ne-am distrat şi ne-am îndeplinit obiectivul. A fost o cursă foarte frumoasă, unde s-au văzut eforturile organizatorilor de a pregăti totul pentru eveniment. Probele speciale au fost variate, unele pe placul nostru, iar per total experienţa una plăcută. Am încercat să fim din nou rapizi pe ud şi ne-a ieşit pe câteva probe, iar în zonele cu fani am reuşit să facem spectacol pentru aceştia’ a spus Cristi Dolofan la finalul Raliului Maramureşului 2021.

Eugen Cărăgui şi Robert Fus au avut parte de un raliu cu plusuri şi minusuri în Maramureş. Pe de-o parte, echipajul a progresat constant pe probele de asfalt şi a crescut ritmul, reuşind să fie rapizi în condiţii dificile, cu ploi abundente şi suprafaţa acoperită de apă. Pe de altă parte, cei doi au fost nevoiţi să abandoneze înainte de final din cauza unei greşeli.

‘Am avut parte de o cursă frumoasă, pe drumuri pitoreşti în Maramureş. Din păcate, am făcut o greşeală care ne-a costat: la o şicană am ratat frânarea, am lovit un balot de paie şi nu am mai putut continua cursa. Privind partea plină a paharului, am avut încredere în mine şi în maşină în condiţii foarte dificile, cu asfalt ud şi ploi abundente. Acum ne pregătim pentru Raliul Argeşului, cursa noastră de casă’ a spus Eugen Cărăgui la finalul Raliului Maramureşului 2021.

Cu soţia Delia revenită în dreapta sa, Bogdan Năstase a început exemplar Raliul Maramureşului, cu victorii de probă specială. Echipajul a fost cel mai rapid în cadrul clasei NAT 11 pe 9 din cele 10 speciale parcurse, având un avans confortabil înaintea finalului. Din păcate, Bogdan şi Delia nu au încheiat cursa din nordul ţării deoarece o problemă tehnică la diferenţialul Mitsubishi-ului Lancer EVO IX i-a obligat la abandon.

‘Din păcate, am repetat povestea de la Harghita. Am condus clasa 11 şi eram foarte bine în clasamentul general open, însă o problemă tehnică ne-a forţat să spunem stop înaintea sosirii. Este frustrant că nu am reuşit să strângem puncte preţioase, însă vom da totul pe probele speciale la raliul de casă, care este programat săptămâna viitoare’ a declarat Bogdan Năstase.

Pentru DTO Rally urmează cea mai importantă cursă a sezonului: Raliul Argeşului 2021. Echipa va concura în perioada 11-12 iunie pe probele speciale de asfalt din jurul Piteştiului, în raliul de ‘casă’ pentru cele trei echipaje. Sub aplauzele fanilor locali şi a prietenilor, gruparea va face spectacol şi îşi propune rezultate bune pe Transfăgărăşan.