Publicat: 22 August, 2017 - 14:00

irelli va aduce pneurile P Zero mov ultrasoft pentru prima dată la Spa-Francorchamps, împreună cu P Zero roșu supersoft și P Zero galben soft. Acesta sunt cele mai noi trei compoziții din gamă, selectate împreună pentru a șasea oară anul acesta. Dar una dintre faimoasele variabile de la Spa este vremea, astfel că există o puternică șansă de a vedea pneurile intermediare Cinturato verde sau cele de ploaie Cinturato albastru la un anumit moment în acest weekend. Spa este un circuit favorit pentru aproape toți piloții, încorporând viraje clasice precum Eau Rouge și Pouhon care îl transform într-un adevărat rollercoaster, precum și într-un adevărat test pentru curaj.

 

CELE TREI COMPOZIȚII NOMINALIZATE:

Mov ultrasoft                            Roșu supersoft                         Galben medium

 

CIRCUITUL DIN PUNCTUL DE VEDERE AL PNEURILOR:

-       Cel mai lung circuit al anului cu 7,004 km.

-       Arhitectura geografică ajută la posibilitatea apariției ploii într-o parte a pistei și a unei piste uscate în cealaltă parte

-       Schimbările de altitudine și zonele de compresie generează forțe asupra pneurilor din toate direcțiile

-       Un set-up de compromise trebuie să asigure forță de apăsare în viraje dar nu prea mult drag.

-       Vitezele ridicate și virajale  lungi solicit de asemenea în mod deosebit pneurile

-       Depășirile sunt posibile la Spa, deschizând ușa unei varietăți de strategii diferite.

-       Echipele au nominalizat toate cele trei compozițiile disponibile în alegerea lor și nu s-au concetrat doar pe cea mai soft dintre compoziții

 

MARIO ISOLA - HEAD OF CAR RACING

 

„Pirelli a fost prezent la Spa pentru cursa de 24 de Ore luna trecută, care a demostrat de ceea ce este capabil acest circuit: vreme schimbătoare, curse imprevizibile, și solicitări majore pentru pneuri. Acum aducem pneurile ultrasoft aici pentru Formula 1, și ne așteptăm ca aceste solicitări să crească și mai mult datorită noii generații de mașini: o strategie cu două opriri pare să fie cea mai probabilă, dar vom știi mai multe după primele sesiuni de antrenamente. Găsirea strategiei optime la Spa este dificilă pentru că aceasta trebuie să fie flexibilă: posibilitatea apariției ploii, a safety-car-ului sau chiar a steagului roșu- cum a fost anul trecut- face ca echipele să poată reacționa rapid lacircumstanțe.”

CE ESTE NOU?

-       Pneurile ultrasoft nu au mai fost folosite în Belgia până acum, reprezentând o alegere mai agresivă

-       Nu s-au întâmplat multe în Formula 1 după închiderea obligatorie a fabricii de două săptămâni. Ultimul test Pirelli 2018 s-a efectuat pe 4 august cu Ferrari la Barcelon, iar programul va fi reluat pe 7-8 septembrie pe circuitul Paul Ricard cu Mercedes.

-       Trei tineri norocuși în competiția Pirelli pentru copiii cu vârsta între 8-11ani au petrecut o săptămână la școala de karting Fernanado Alonoso din Asturia, recent, învățând  principiile consusului în siguranță și pilotajului într-un curs conceput chiar de Alonso.

-       În același timp cu Grand Prix-ul Belgiei, protagoniștii Campionatului European de Raliuri Pirelli vor concur în Cehia, pe asflat, în Barum Czech Rally Zlin

 

 

PRESIUNEA MINIMĂ RECOMANDATĂ ÎN PNEURI LA BAHRAIN (SLICK-uri):

23,5 psi (față) – 21.5  psi (spate)

 

UNGHIUL DE CĂDERE, LIMITĂ:

 

-2.75° (față) | -1.50° (spate)

  

PNEURILE NOMINALIZATE ÎN ACEST SEZON:

 

Grand Prix

Ultrasoft

Supersoft

Soft

Medium

Hard

Australia

X

X

X

 

 

China

 

X

X

X

 

Bahrain

 

X

X

X

 

Rusia

X

X

X

 

 

Spania

 

 

X

X

X

Monaco

X

X

X

 

 

Canada

X

X

X

 

 

Azerbaijan

 

X

X

X

 

Austria

X

X

X

 

 

Marea Britanie

 

X

X

X

 

Ungaria

 

X

X

X

 

Belgia

X

X

X

 

 

Italia

 

X

X

X

 

Singapore

X

X

X

 

 

Malaezia

 

X

X

X

 

Japonia

 

X

X

X

 

Statele Unite

X

X

X

 

 

Mexic

X

X

X

 

 

Brazilia

 

X

X

X

 

Abu Dhabi

X

X

X