Publicat: 10 Aprilie, 2018 - 13:25

A treia cursă a sezonului aduce prima nominalizare a anului cu o diferență între compozițiile selectate – medium, soft și ultrasoft – iar în China există de asemenea posibilitatea de a vedea la lucru și pneurile de ploaie Cinturato. Pista de la Shanghai oferă un mix egal între viraje și liniile drepte, virajele fiind caracterizate de o mare varietate de raze și viteze. Este una dintre acele curse unde strategia a făcut diferența în mod special în trecut.
   Virajele 1 și 13 sunt cele mai solicitante pentru pneuri. Virajul 1 are o rază descrescătoare ce se înceie direct în virajul 2, în timp ce virajul 13 lung se negociază la viteze mari.
 Există o line dreaptă foarte lungă care poate ajuta direct la răcirea pneurilor, ceea ce înseamnă că piloții vor trebui să acorde o atenție suplimentară zonei de frânare: există oportunități pentru depășiri.
 Pista nu este intes utilizată de-a lungul anului, ceea ce o face destul de „verde” și alunecoasă.
 Strategia din 2017 a fost influențată de ploaie și apariția safety car-ului. Lewis Hamilton a câștigat cu două opriri, pornind pe intermediare și apoi completând două stinturi pe soft.
 Este un circuit rapid și fluid, cu forțe laterale (în viraje) mult mai predominante decât forțele longitudinale (accelerare și frânare).
 Pe vreme rece s-a observat în trecut fenomenul de graining: în special în antrenamentele libere.
 Suprafața este destul de fină, ceea ce ușurează efortul de a găsi un set-up consistent: principalul challenge este de a identifica cel mai bun compromis între forța de apăsare și drag pentru a găsit nivelul optim al aripii deportante.
MARIO ISOLA - HEAD OF CAR RACING
„Noua gamă, mai largă, de compoziții P Zero introdusă în 2018 ne-a permis să venim anul acesta cu nominalizări care să includă o diferență între pneurile selectate: în cazul Chinei, alături de medium, sărim de la soft la ultrasoft, fără a nominaliza supersoft. Există o diferență destul de mare între medium și compozițiile mai soft, care sunt destul de apropiate între ele (cu excepția hypersoft). Astfel, prin renunțarea la supersoft pentru China, avem trei alegeri care sunt destul de egal distribuite, ceea ce deschide posibilitatea unor numeroase strategii. Aceste calcule strategice au început deja,
Logo F1 FORMULA 1, F1, F1, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX și mărcile aferente sunt mărci înregistrate ale Formula One Licensing BV, a Formula 1 company. Toate drepturile rezervate
echipele selectând cantități diferite de ultrasoft înaintea cursei și putem vedea de altfel, și diverse abordări în privința calificărilor. Cum cursa din China este oricum imprevizibilă, datorită numărului mare de posibilități pentru depășire și a vremii variabile, această nominalizare intreduce un alt parametru, care sperăm noi va contribui la spectacolul cursei.”
CE ESTE NOU?
 Pneul ultrasoft P Zero Mov debutează în China, în timp ce pneul supersoft nominalizat anul trecut este absent.
 China este ușor mai târziu în calendar, schimbând locul cu Bahrain pentru 2018.
 Formula 1 Pirelli Hot Laps continuă la Shanghai, cu Mercedes- AMG alăturându-se programului.

 

Tag-uri Nume: