Publicat: 10 August, 2020 - 13:49
Share

 

MOMENTELE CHEIE ALE CURSEI:

  • Pilotul Red Bull, Max Verstappen a gestionat perfect strategia pneurilor, ceea ce l-a ajutat să câștige Grand Prix-ul aniversar 70 de ani Formula 1, după ce a plecat al patrulea de pe grilă. El a fost singurul din primii 10 piloți de pe grila de start care a pornit pe pneuri hard, a căror duritate l-au ajutat să efectueze un prim stint foarte lung. Asta i-a permis să preia conducerea și apoi să gestioneze avansul.
  • Verstappen a avut o strategie hard-medium-hard, și a fost unul dintre cei doi piloți care au mers pe această soluție (celălalt a fost pilotul McLaren, Carlos Sainz). Verstappen a încheiat în fața ambelor mașini Mercedes, care au pornit de pe primele două poziții ale grilei și care au avut aceeași strategie medium-hard-hard.
  • Aproape toți piloții au oprit de două ori, dar pilotul Ferrari, Charles Leclerc a oprit doar odată, ceea ce l-a ajutat să urce de pe 8 pe patru la final. Pilotul Renaul, Esteban Ocon a fost singurul pilot care a mai terminat în top 10 oprind doar odată. Atât Leclerc cât și Ocon au pornit pe medium și apoi au trecut pe hard.
  • Patru piloți au oprit de trei ori, 19 piloți din 20 încheind cursa.
  • Temperaturile au fost ușor mai calde decât ieri, cu temperaturi la nivelul pistei de peste 40 de grade, de-a lungul cursei, iar nominalizarea pneurilor a fost cu un pas mai soft decât în weekendul trecut în Marele Premiu al Marii Britanii.

 

CUM A PERFORMAT FIECARE COMPOZIȚIE DE PNEU:

  • HARD C2: A fost pneul cheie în victoria lui Verstappen, care a fost rezultatul deciziei sale de a utiliza pneul alb în Q2 din calificări pentru a putea lua startul cu el. Pilotul Mercedes, Lewis Hamilton a utilizat de asemenea acest pneu pentru a realiza cel mai rapid tur al pistei și a lua punctul bonus aferent.
  • MEDIUM C3Un alt pneu cheie pentru cursă a fost echivalentul pneului soft de săptămâna trecută, utilizat de majoritatea piloților pentru a lua startul în Grand Prix-ul aniversar 70 de ani de Formula 1.
  • SOFT C4:  Cea mai moale compoziție nominalizată vreodată pentru Silverstone a fost utilizată doar de pilotul Racing Point, Nico Hulkenberg pentru ultimul stint, dar s-a dovedit un element fundamental al weekendului de cursă prin prisma strategiei alături de celelalte compoziții disponibile.

Tag-uri Nume: 

Tag-uri Institutii: