Publicat: 1 Noiembrie, 2019 - 10:42

În perioada 26-27 octombrie 2019, Asociaţia de Management al Destinaţiei Turistice Delta Dunării a avut plăcerea de a-l avea invitat pe Mark Wiens, unul dintre cei mai cunoscuţi vloggeri mondiali din domeniul food & travel.

Mark Wiens reprezintă cu succes tendinţele viitorului în materie de promovare a unei destinaţii turistice. Cu un canal de Youtube urmărit de milioane de oameni, Mark a acceptat invitaţia de a vizita România, iar din aventura sa culinară, nu putea lipsi destinaţia turistică Delta Dunării.

Timp de două zile, Mark Wiens a reuşit să intre în contact atât cu gastronomia deltaică, dar şi cu tradiţiile, ospitalitatea şi veselia localnicilor. A fost la pescuit, a descoperit deliciile unui mic dejun pescăresc, a experimentat în acelaşi timp bucătăria rafinată a unui resort de lux din Sfântu Gheorghe, dar şi farmecul mâncării gătite pe plită în faţa turiştilor, la o terasă rustică din Lunca.

Pentru o destinaţie turistică aparent exclusivistă cum este Delta Dunării, vizita unui vlogger precum Mark Wiens reprezintă un pas înainte ce nu se va materializa neapărat azi, dar, cu siguranţă nu va trece neobservată de viitorii turişti care vor îndrăgi Delta pentru peisajele sale şi pentru gastronomia specifică.

"Delta Dunării a fost foarte spectaculoasă, începând de la gastronomie, în special diversitatea mâncărurilor din peşte, până la oamenii cu care am luat contact. Biodiversitatea locului şi multiculturalitatea oamenilor fac locul atât de special. Este un loc uimitor, care trebuie neapărat vizitat! M-am bucurat din plin de această aventură. Vă mulţumesc pentru găzduire şi pentru că aţi pregătit o experienţă captivantă în Delta Dunării" a declarat Mark Wiens.

"Voi sprijini mereu astfel de acţiuni care aduc notorietate Deltei peste hotare. Acest celebru vlogger culinar, Mark Wiens, va face cunoscută în întreaga lume această minune, Delta Dunării şi bogăţia sa gastronomică. Delta are nevoie de turişti educaţi care vin în sejururi mari şi îşi doresc o vizitare lentă, se plimbă pe canale, admiră natura, apreciază obiceiurile şi gastronomia tradiţională. Marea majoritate a turiştilor străini au acest profil, iar promovarea făcută de Mark ne poate asigura accesul pe piaţa turistică internaţională." a declarat Cătălin Ţibuleac, guvernator al Administraţiei Rezervaţiei Biosferei Delta Dunării şi membru fondator al AMDTDD.

Vizita lui Mark Wiens în Delta Dunării face parte din proiectele ample de promovare a destinaţiei turistice pentru un public internaţional, conform strategiei adoptate de AMDTDD la începutul acestui an. Participarea la ITB Berlin, vizita ziariştilor FIJET, care au refăcut traseul în destinaţia turistică premiată cu "Mărul de Aur" în urma cu 10 ani, şi Mark Wiens se înscrie firesc, pe lângă multe acţiuni pe plan naţional, în povestea unui an plin de evenimente şi a dezideratului de a avea un sezon turistic non-stop în Delta Dunării.

Asociaţia de Management al Destinaţiei Turistice Delta Dunării este o organizaţie neguvernamentală, cu personalitate juridică, înfiinţată în luna aprilie 2018, cu scopul de a promova şi de a dezvolta, pe termen scurt, mediu şi lung, Delta Dunării şi judeţul Tulcea.

Membrii asociaţiei sunt: Consiliul Judeţean Tulcea; Primăria Municipiului Tulcea; Primăria Comunei Jurilovca, Primăria Comunei Crişan, Asociaţia Comunelor din România - Filiala Judeţeană Tulcea, "Complex Delta" S.R.L; "Europolis" S.A. "Holbina - Trei Bibani" S.R.L.; Complex Cormoran; Complex Egreta Hidroturism; Asociaţia Eco Delta Dunării, formată din: Complex Green Village; Green Delta Tour S.R.L.; Touring Delta S.R.L.; Ibis S.R.L.; Descoperă Delta Dunării S.R.L.; Compania de Turism S.R.L. Ivan Patzaichin; Eden Travel Partener SRL; Hotel Delta Est - Sulina; Asociaţia operatorilor din agricultura ecologică "Bio România" - filiala Tulcea.

Tag-uri Geo: