Publicat: 22 Noiembrie, 2015 - 20:00
Share

Au fost publicate rezultatele celui mai important studiu cu privire la tendințele din marketingul digital românesc.

 

Top investiții marketing online / digital 2016:

  1. Publicitate online CPC - 16,27% din buget
  2. SEM - marketing în motoarele de căutare - 13,44% din buget
  3. Campanii TV/radio/presă - 13,39% din buget

Vezi topul complet

Topul obiectivelor marketing online / digital 2016:

  1. Creșterea volumului de vânzări către clienți / foști clienți - 9,071 prioritate;
  2. Dezvoltarea relației cu clienții - 9,069 prioritate
  3. Conectarea cu cât mai mulți POTENȚIALI clienți - (newsletter, social media, etc) - 9,033 prioritate

Vezi topul complet

Noutățile din marketing online / digital 2016:

  1. Dezvoltarea relației cu clienții - 9,69 prioritate
  2. Construcția unei anume percepții - 8,563 prioritate
  3. Managementul eficient al prezenței online / digitală a brandului / companiei - 8,462 prioritate

Vezi topul complet