Publicat: 3 Martie, 2012 - 12:00
Creat prin intermediul joint venture-ului dintre cele două companii

Joint venture-ul dintre MasterCard şi Telefónica, lansat cu scopul de a dezvolta soluţii financiare prin telefonul mobil în 12 pieţe din America Latină, a anunţat noul brand corporativ şi de consum, Wanda, precum şi echipa ce se va ocupa de această iniţiativă.

Wanda va oferi soluţii de plată prin telefonul mobil celor peste 87 de milioane de clienţi Movistar din cele 12 pieţe unde va opera. Aceste servicii de plată mobile vor fi ataşate unui portofel mobil sau unui cont preplătit, care va permite, printre altele, transferuri de bani, cumpărarea de minute în reţea, plata facturilor sau cumpărături la comercianţi. Portofelul mobil şi conturile preplătite vor fi disponibile oricând şi oriunde, la nivel global.

Mobile Payment Solutions (MPS), compania cu care Wanda are o înţelegere globală în cele 12 pieţe unde serviciile de plată mobile vor fi oferite, va fi responsabilă pentru dezvoltarea şi implementarea tehnologiei bazate pe portofelul mobil şi a serviciilor aferent.

Wanda, care are sloganul Your mobile money (Banii dumneavoastră mobili), reflectă valorile de bază ale companiei MasterCard – siguranţă, inovaţie, accesibilitate şi dinamism – în soluţiile furnizate consumatorilor din regiune.

„Ne bucurăm să anunţăm numele brandului prin intermediul căruia vom dezvolta iniţiativa plăţilor prin telefonul mobil”, spune Richard Hartzell, Preşedinte în cadrul MasterCard, America Latină şi Regiunea Caraibelor. „Cu ajutorul acestui brand puternic şi al echipei care îl conduce, sunt convins că Wanda va deveni liderul din spatele plăţilor mobile din regiune, generând o creştere a economiei şi promovând incluziunea financiară.”

Wanda reprezintă un element crucial în strategia globală de servicii financiare a companiei Telefónica. Aceste servicii sunt acum administrate de divizia de digital, formată anul trecut pentru a identifica oportunităţile din mediul online.
 
Operatorii companiei, desemnaţi pentru regiunea America Latină, vor avea sediul în Miami, Florida. Compania are în momentul de faţă peste 50 de angajaţi în regiune.

Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA) este o companie globală de plăţi şi tehnologie. Operează cea mai rapidă reţea de procesare a plăţilor din lume, oferind un liant între consumatori, instituţii financiare, comercianţi, autorităţi şi companii din peste 210 de ţări şi teritorii. Produsele şi soluţiile MasterCard fac activităţile zilnice de comerţ – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanţelor – mai simple, mai sigure şi mai eficiente pentru toată lumea. Aflaţi mai multe informaţii pe site-ul www.mastercard.com, urmăriţi-ne pe Twitter @mastercardnews sau participaţi la discuţiile de pe blogul The Heart of Commerce şi înregistraţi-vă pentru cele mai noi ştiri.

Despre Wanda
Wanda este un joint venture creat de MasterCard şi Telefónica, pentru a dezvolta soluţiile de plată prin telefonul mobil în 12 ţări din America Latină, unde Telefónica operează prin intermediul brandului Movistar®. Wanda are ca scop integrarea avantajelor telefonului mobil – confort, uşurinţă, accesibilitate - cu cele ale sistemului de plată electronic – siguranţă, încredere, reţea vastă de acceptare - prin intermediul unui model deschis de afaceri, astfel încât să asigure interoperabilitatea dintre segmentul persoanelor care au acces şi al celor care nu au acces la serviciile financiare tradiţionale.

Despre Telefónica
Telefónica este una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii din lume, din punct de vedere al capitalizării de piaţă. Activităţile sale sunt concentrate în principal pe telefonia fixă şi mobilă, conexiunea broadband fiind factorul cheie al dezvoltării ambelor segmente. Compania are o prezenţă semnificativă în 25 de ţări, cu o bază de clienţi de aproape 300 de milioane, la nivel global. Telefónica are o prezenţă puternică în Spania, Europa şi America Latină, unde compania îşi concentrează o parte importantă a strategiei de dezvoltare.

Telefónica Digital este o divizie globală de business a companiei Telefónica, dezvoltată cu scopul de a identifica oportunităţile din mediul digital şi de a furniza creştere pentru Telefónica prin cercetare & dezvoltare, capital de risc, parteneriate globale şi servicii digitale, precum M2M, eHealth şi servicii financiare.