Publicat: 30 Martie, 2012 - 21:00

Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri (MECMA) susține campania Ora Pământului, acţiune - semnal împotriva fenomenului de încălzire globală, contribuind, astfel, la acest demers simbolic de responsabilizare socială.

"Împărtăşind respectul pentru acţiunile care vizează protejarea mediului înconjurător, vom  stinge luminile instituţiei care nu sunt esenţiale funcţionării, în data de 31 martie, în intervalul 20:30-21:30. În România, în ultimii trei ani, unele dintre cele mai importante instituţii au participat la Campania “Ora Pamântului”, urmând exemplul clădirilor emblematice de pe mapamond", se arată într-un comunicat al instituției.

În acest an, MECMA s-a alăturat campaniei şi în acest sens a primit susţinerea si din partea urmatoarelor companii aflate in portofoliul sau: Societatea Comercială „Romaero”, Societatea Naţională a Sării, Regia Autonomă pentru Activităţi Nucleare, Societatea Naţională Nuclearelectrica, Compania Naţională a Uraniului  şi Societatea Comercială „Conpet”, OPCOM.