Publicat: 9 Iunie, 2014 - 16:41
Share

NATO este urmărită cel mai mult pe Facebook din România, Albania și Turcia, potrivit site-ului britanic prweek.com.

Informaţia a apărut într-un articol în care șeful echipei Alianței pentru rețelele sociale, Franky Saegerman, avertizează că organizațiile care ignoră puterea rețelelor sociale riscă să aibă agenda deturnată.

Saegerman, care activează în cadrul NATO de 20 de ani, a vorbit în cadrul unei conferințe desfășurate miercuri despre modul în care organizația apelează la rețelele sociale pentru a controla mesajul reprezentantiv pentru activitățile sale.

"Este foarte important să îți administrezi singur acest mesaj pentru că dacă nu o faci altcineva o va face pentru tine și nu întotdeauna cu cele mai bune intenții. NATO are nevoie de rețelele sociale mai mult decât acestea au nevoie de NATO", a afirmat el.

Deși organizația recunoaște valoarea rețelelor sociale, aceasta se limitează la patru conturi Twitter și nu permite angajaților să aibă propriile conturi.

"NATO are încredere în stafful său să gestioneze lansatoare de rachete, dar nu prea au încredere în noi când e vorba de Twitter", a glumit Saegerman.

Alianța are însă un cont separat pe care secretarul general să-și distribuie "un mesaj sau punct de vedere personal" care nu a fost aprobat de cele 28 de state membre.

Contul de Facebook al organizației a fost folosit doar ca o variantă "copy și paste" a site-ului său, dar traficul a crescut spectaculos după ce NATO și-a schimbat strategia în aprilie 2013 pentru a permite postări mai creative.