Publicat: 4 Aprilie, 2019 - 13:54
Share

Ministerul Turismului şi-a propus să atragă cât mai mulţi turişti din întreaga lume, clipul de promovare a României, lansat joi, find vorbit în 16 limbi, dintre care şi latina. Clipul a fost tradus cu sprijinul Universităţii Bucureşti. 
"Ne propunem să intrăm pe piaţa din China, nu trebuie să uităm că avem acolo peste 120 milioane de turişti anual şi doar o mică parte ajung la noi. Ne dorim să intrăm pe această piaţă şi să direcţionăm cât mai mult turişti către România. Anul trecut, din China am avut numai 33.000 de turişti, un număr extrem de redus. Mai mult decât atât, ne propunem să deschidem anul acesta două birouri de promovare externă în această zonă. De asemenea, şi Japonia este o piaţă ţintă pentru noi şi avem tradus clipul în această limbă", a spus Bogdan Trif, la conferinţa de presă de joi.
 

Tag-uri Nume: