Publicat: 28 Noiembrie, 2020 - 14:45

În data de 17.11.2020 am transmis mai multor personalități articolul intitulat „Problema vaccinării obligatorii sau facultative contra COVID-19”, după care am primit mai multe opinii, dintre care unele, pe care le consider ca fiind cele mai relevante, le prezint în cele ce urmează.

1. De la o distinsă doamnă doctor, recunoscută și apreciată ca o elită autentică într-o anumită specialitate medicală, cu activitate științifică inclusiv pe plan internațional.

Da, graba justificata de evoluția pandemiei nu justifică și introducerea unor vaccinuri ieftine la producere, ușor de produs în cantități uriașe, dar relativ scumpe pentru beneficiari și incerte ca efecte adverse pe termen lung.

De regulă, efectele adverse in vaccinari mentionate de producatori se refera la cele imediate (durere la locul administrarii, usoara febra, mialgie trecatoare, etc) si la efecte pe termen scurt de 2-3 zile. Am vazut insa, de exemplu in vaccinarea contra cancerului de col uterin la fetite prepubertare sau la debutul pubertatii, ca au aparut efecte adverse tardive intre care paralizii ale membrelor inf  (sindrom Guillen-Barre, si alte modificari), sau in vaccinul antirujeolic din anii 90 care nu producea totdeauna imunitate dar determina hiperergie/ hiperreactivitate alergica cu meningo-encefalite autoimune la cei vaccinati cand se infectau ulterior.

Si alte vaccinuri, intre care cel hexavalent de dupa Revolutie, sau un vaccin BCG (antituberculos) au avut efecte adverse nementionate de producator. Riscul acelor vaccinuri a fost mai mic, pentru ca s-au adresat unor grupe mai reduse de populatie.

Acum insa, in pandemie, un vaccin cat mai rapid autorizat aduce pe de o parte un profit urias unor concernuri si organisme politice, dar si un risc mondial de afectare a bazei genetice de tip ARN a populatiei globului, insufucient justificat si evaluat. Chiar daca nu ar fi acest risc, exista altul mai probabil, anume declansarea unor boli autoimune la cei vaccinati, datorita faptului ca celulele noastre normale sunt puse sa fabrice o proteina virala, genetic straina, care s-ar imprastia pe suprafata celulelor noastre care nu vor mai fi sanatoase deci, vor fi ca o grefa de celule straine, iar limfocitele noastre T le vor ataca si distruge, invatand sa recunoasca si viitoarele celule virale pe care ar trebui sa le distruga in viitor. Ma intreb, de ce sa produc EU vaccinul in corpul meu, punand niste celule UMANE NORMALE sa fabrice ele insesi PROTEINE VIRALE STRAINE si nu ma vaccinez direct cu un vaccin produs de cei care il vand, care sa contina el acele proteine si sa nu imi mai distruga limfocitele mele T killer propriile mele celule anterior normale? Pentru ca este mai greu de fabricat, dar mai sigur? Asa, cine imi garanteaza ca acel ARNm se va distruge complet, nu vor apare mutatii in propriul  ARN uman, mai ales la fetite si femeile in varsta de proceare? Caci TOT ARN-ul uman este transmis doar pe linie materna, prin ovocit, spermatozoizii neavand organite celulare si deci nici ARN. La scara mondiala, ne putem gandi la o OMENIRE modificata genetic. Consumam alimente modificate genetic. Suntem infectati intestinal cu bacterii modificate genetic, care ne determina cele mai multe boli digestive. Trebuie sa fim si noi TOTI modificati genetic?

Dar sa ne gandim ca va trebui sa ne revaccinam, Coronavirusul SARS-COV2 va avea mutatii, inseamna ca vom introduce periodic alte ARN-uri virale in corp, pana cand? Pana cand toate agresiunile acestea recombinate ne vor fi transformat ireversibil, fara sa fi avut vre-o vina decat ca ne-am purtat ca turmele conduse de asini (voiam sa spun "asasini").

2. De la un om de afaceri, inginer, cu o prosperă firmă în unul din domeniile de vârf ale electrotehnicii:

Sper că glumiți când spuneți că sunteți de acord cu vaccinarea obligatorie!

Pai bineînțeles că se vor găsi “studii temeinice recunoscute la nivel internațional”  care “vor garanta”, doar paranoia asta mediatică nu a fost pusă în operă degeaba de establishmentul globalist.

Nu degeaba l-au dat jos pe Trump, nu ca i-as fi fan.

Si ce-i cu naivitatea asta ca guvernatorii “se vor vaccina efectiv și în mod real cu vaccinul” impus iar nu “oferit populației” așa cum eronat spuneți.

De alba – neagra sau de iluzionism la TV n-ati auzit inca? La acelasi posturi TV care fac parte din media globala de care vorbeam mai sus?

Vaccinarea obligatorie este o crimă infinit mai gravă decât camerele de gazare ale lui Hitler. Văd ca sunteți de acord cu ea.

Eu nu. N-au decat sa se vaccineze prostii!

3. De la o personalitate din mass-media:

Stimate Domnule Profesor dr. N. Grigorie Lacrita,

Va multumesc pentru mesajul trimis si materialul atasat referitor la Problemele vaccinarii antiCovid19

Am cititi mai multe informatii pe aceasta tema si constat ca si in randul medicilor exista cateva opinii contrare.

Dar cred ca NU este oportun sa propagam si sa sustinem atitudinea anti/vaccin, cata vreme organizatiile internationale de sanatate si cele nationale ale statelor suverane considera ca acest vaccin este o prima solutie de combatere a virusului si pandemiei produse de acesta.

Consider ca propagarea in medii oficiale sau credibile a acestei atitudini care sa fie indusa cetatenilor poate fi considerata la fel de vinovata ca si atitudinea pasiva a autoritatilor romane fata de combaterea acestui virus prin metodele obisnuite pe care le aplica macar majoritatea tarilor europene.

De aceea eu unul ma abtin de la a da curs unor astfel de informatii si cred ca o atitudine responsabila si profesionista se impune a fi urmata de orice jurnalist onest.

Cu multumiri,…

Conf. univ. dr. N. Grigorie Lăcriţa.

Tag-uri Nume:

Tag-uri Institutii: