Publicat: 31 Ianuarie, 2013 - 16:35
Share
deși nu mai emite din 22 ianuarie

Postul OTV, deținut de Dan Diaconescu, a primit o amendă de 10.000 de lei din partea CNA, pentru că televiziunea a făcut "publicitate politică" unui candidat la Primăria Slatina, în afara perioadei legale de campanie pentru alegerile locale parţiale.

Amenda a fost aprobată cu unanimitate de voturi și a fost propusă de Răsvan Popescu.

Între timp, Curtea de Apel București a respins, joi, cererea de suspendare a deciziei CNA prin care s-a retras licența de emisie a postului OTV.

Dan Diaconescu și avocații acestuia au la dispoziție cinci zile pentru a face recurs la această decizie, recurs care ar fi judecat la ICCJ.