Publicat: 10 Februarie, 2013 - 18:18

Compania Procter& Gamble a raportat pentru trimestrul octombrie – decembrie 2012 o creştere a profitului net pe acţiune din activitatea de bază de $1.39, înregistrând o creştere de 144 procente.

Vânzările nete au fost de 22 de miliarde de dolari, în creştere cu 2 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, incluzand un impact negativ de minus 1% pentru schimbul valutar. Compania a raportat cresteri ale cifrei de afaceri pe toate segmentele de baza cu cel putin doua procente fata de anul trecut.
P&G şi-a consolidat sau si-a marit  cota de piaţă, in segmentele de activitate care reprezinta aproape 50% din cifra de afaceri, in perioada octombrie – decembrie 2012, la rate de schimb valutar constante.
“Rezultatele din al doilea trimestru al anului fiscal, au depăşit previziunile in ceea ce priveste profitul operational,  profitul net pe actiune şi fluxul de numerar” a spus preşedintele şi directorul executiv, Bob McDonald. “Pe plan global,  cota de piata a continuat sa creasca  in conditii de imbunatatire a eficientei si reducerii costurilor. Rezultatele bune inregistrate in prima jumătate a anului fiscal, ne-au permis să ne creştem vanzarile si  profitul  consolidand investiţile în programele de inovaţie şi marketing”.

P&G contribuie la imbunatatirea vietii a peste 4.4 milioane de consumatori din întreaga lume prin portofoliul său de mărci de calitate. Cele mai cunoscute mărci ale companiei sunt Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, , Fairy®,  Lenor®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®,  si Ambi Pur®. P&G este prezent în 75 de ţări, mărcile companiei fiind disponibile în peste 180 de ţări din întreaga lume.