Publicat: 21 Ianuarie, 2020 - 13:25
Share

Piaţa de media din România va creşte, în acest an, cu 5,5% comparativ cu anul 2019, până la valoarea de 514 milioane de euro, conform raportului de analiză a pieţei româneşti de media şi publicitate, al Media Fact Book.

În 2019, piaţa de media din România a ajuns la valoarea de 487 milioane de euro, iar investiţiile în publicitatea TV au crescut ajungând la 5% comparativ cu 2018, până la 315 milioane de euro.

Tot anul trecut, cea mai mare rată de creştere a înregistrat-o piaţa de digital, la la 99,1 milioane de euro (+17% faţă de 2018), iar publicitatea outdoor (OOH) este estimată la 32,2 milioane de euro, cu 5% mai mult decât în 2018.

De asemenea, piaţa de radio a avut şi ea în anul trecut o creştere estimată la 10%, atingând valoarea de 28,3 milioane de euro.

Pentru 2020, realizatorii raportului Media Fact Book, Agenţia Initiative, estimează noi creşteri pentru TV (+2,5%, până la 323 milioane de euro), online (+16%, până la 114,5 milioane de euro), radio (+8%, până la 30,6 milioane de euro) şi OOH (+5%, până la 33,8 milioane de euro).

Tag-uri Institutii: