Publicat: 8 Decembrie, 2016 - 18:25

Lansat în iulie 2015, serviciul PostCollect, aparţinând Poştei Române, a câştigat în cadrul galei Curier and Postal Services Romanian Awards -2016 premiul pentru cel mai inovativ produs al anului. Distincţia, acordată în urma evaluării unui juriu extrem de riguros şi în condiţiile unei competiţii extrem de strânse, reconfirmă accederea rapidă a produsului PostCollect în categoria premium pe segmentul de piaţă aferent comerţului online.

PostCollect se înscrie în trendul global de livrare la un punct fix, deosebit de avantajos atât din punctul de vedere al retailerilor online, cât şi din punctul de vedere al clienţilor acestora care îşi pot alege punctul de livrare cel mai convenabil, de regulă aflat în proximitatea serviciului sau a domiciliului. 

Anul acesta, Poşta Română a testat, în premieră, serviciul PostCollect, cu ocazia Black Friday. Numărul mare de clienţi ai celui mai mare retailer online, care au ales ca livrarea produselor comandate să fie făcută prin intermediul serviciului PostCollect, a dovedit că acesta răspunde atât unei aşteptări generale a pieţei magazinelor online, care urmăresc calitate şi servicii de livrare la costuri accesibile, cât şi schimbării comportamentale a clienţilor care îşi doresc o alternativă mai comodă la livrarea prin curier rapid, în care ei să deţină controlul livrării comezii făcute pe magazine online. Prin vasta sa reţea de subunităţi şi prin cea mai mare acoperire la nivel naţional, Poşta Română reprezintă, deci, o alegere firească.

„Creşterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect, în doar un an şi jumătate de la lansare, a dus la extinderea acestui produs, ajungând, în prezent, în peste 200 de oficii din Bucureşti şi ţară. Dezvoltarea parteneriatului cu cel mai mare retailer online va continua şi în 2017 şi, totodată, atenţia noastră se îndreaptă şi către alţi jucători importanţi din piaţa de e-commerce pe care ne propunem să îi transformăm în clienţii noştri pe termen lung. În acest scop, estimăm extinderea prezenţei acestui produs în 800 de oficii, începând cu anul următor. Acesta este un pas decisiv pentru furnizarea de servicii de livrare pentru piaţa e-commerce”, a declarat Alexandru Petrescu, Directorul General al Poştei Române şi câştigător, în cadrul aceleiaşi gale, al premiului „Managerul anului 2016 în sectorul de curierat şi servicii poştale”.
Gala Curier and Postal Services Romanian Awards –este organizată de Govnet, aflându-se deja la cea de a treia ediţie. 

Cele opt premii acordate în cadrul evenimentului au fost:

1.MANAGER OF THE YEAR IN COURIER & POSTAL SERVICES - Câştigător: Alexandru PETRESCU, CEO Poşta Română;
2.MOST INNOVATIVE COURIER & POSTAL SERVICE - Câştigător: PostCollect - Poşta Română.
3.BUSINESS GROWTH OF THE YEAR - Câştigător: Nemo Express;
4.INVESTMENT OF THE YEAR - Câştigător: DPD Romania;
5.BEST WEBSITE - Câştigător: FAN Courier ( în anul 2015, operatorul naţional de servicii poştale a fost câştigătorul acestui premiu, iar anul acesta a fost printre cei nominalizaţi);
6.SOCIAL IMPACT PROGRAM OF THE YEAR - Câştigător: DHL;
7.CAR OF THE YEAR FOR COURIER & POSTAL SERVICES - Câştigător: Ford;
8.COURIER & POSTAL SEVICES COMPANY OF THE YEAR - Câştigător: FAN Courier.

Membrii juriului: Marian Şeitan - Fondator Mediapost Hit Mail, Gabriel Ghiţă - Manager de dezvoltare MasterCard Europe, Alin Stanciu - Fondator si CEO FashionUp, Daniela Buhuş - expert tranzacţii, Liviu Taloi - Comunity Manager GPeC, Adrian Ion - Manager General GovNet