Publicat: 3 Mai, 2014 - 16:35
Share

De la începutul anului 2014 şi până la sfârşitul lunii aprilie, la Biroul Unic al Primăriei Sectorului 6 au fost înregistrate peste 16.900 de petiţii de la cetăţeni. 
 
Cele mai multe dintre solicitările scrise ale locuitorilor Sectorului 6 au vizat obţinerea unei locuinţe sociale, amenajarea şi reabilitarea de parcuri, zone verzi, locuri de joacă pentru copii, amenajarea de noi locuri de parcare, soluţionarea conflictelor din cadrul asociaţiilor de proprietari, reabilitarea termică a blocurilor, reparaţii la carosabilul unor străzi, acordarea de ajutoare sociale etc. Alţi cetăţeni au solicitat eliberarea de autorizaţii de construire/desfiinţare imobile şi autorizaţii pentru desfăşurarea unor activităţi comerciale.
 
Topul celor mai solicitate compartimente arată astfel: 
1. Serv. Activităţi Comerciale,
2. Direcţia Gospodărie Locală,
3. Serviciul Urbanism şi Amenajare Teritoriu.
 
Cetăţenii care doresc să intre în contact cu reprezentanţii autorităţii publice locale sau să se înscrie în audienţă la Primarul Rareş Mănescu ori la Viceprimarul Gabriel Petrea o pot face venind personal la Biroul Unic al Primăriei (Calea Plevnei 147-149; program de lucru cu publicul: luni-marţi şi joi: 09:00 – 15:00, miercuri: 10:00 – 17:00, iar vineri: 09:00 – 12:00; telefon 0376.204.323). 
Totodată, pot apela la mijloacele electronice: adresa de e-mail [email protected] sau formularul E-audiente de pe site-ul instituţiei, www.primarie6.ro. 
 
Pe parcursul anului trecut, funcţionarii Primăriei Sectorului 6 au avut de soluţionat peste 44.500 de sesizări.