Publicat: 4 Februarie, 2016 - 19:46

Institutul de Marketing si reprezentantul oficial al Facebook in Romania, ThinkDigital, lanseaza primul curs  dedicat marketingului prin Facebook,  la Bucuresti, in luna martie a acestui an. Cursul este dedicat atat profesionistilor de marketing, cat si antreprenorilor sau celor care au nevoie sa inteleaga cum ii poate ajuta cea mai mare retea sociala din Romania sa isi creasca afacerile si sa isi sprijine organizatiile sa tina legatura cu clientii lor. Inscrierile incep vineri, 5 februarie. Cursul are loc in zilele de 3, 4, 10, 11 martie.
"Am gandit cursul in asa fel incat fiecare participant sa plece acasa stiind cum poate sa faca o campanie pe Facebook. Ii vom ajuta, de asemenea, pe cei prezenti sa gaseasca solutii punctuale pentru organizatiile in care lucreaza. Este un curs practic, ca urmare, vom lucra cu laptopul in fata, incercand sa rezolvam exact problemele cu care se confrunta. Ce fac acum? Ce pot sa faca mai bine? Cum pot ajunge mai eficient la pietele tinta? Cum pot comunica mai relevant cu audientele lor?" -  spune Gabriela Bartic, Marketing Manager ThinkDigital si trainer la Institutul de Marketing. 
Cursul este structurat in patru module, care se desfasoara dupa amiaza, tocmai pentru ca participantii sa poata imbina programul de training cu munca lor, si pe parcursul a doua saptamani, tocmai pentru a avea timp sa studieze suportul de curs si sa raspunda temelor si provocarilor trainerilor. Noul program dedicat special marketingului prin Facebook este realizat printr-un parteneriat exclusiv intre Institutul de Marketing si ThinkDigital, reprezentant Facebook in Romania. Detalii despre curs regasiti in pagina speciala de pe www.institutuldemarketing.ro.  
"Lansarea acestui program este  o idee care a venit de la cursantii nostri inscrisi la programele de certificare pe termen lung care isi doreau mai mult sprijin concret si aplicatii practice pe Facebook, care este in prezent cea mai mare retea sociala din romania. Cand ai 8 milioane de romani pe Facebook, nu-ti mai  poti permite sa ignori  acest canal.  In doar doi ani, chiar si industriile mai reticente la schimbari s-au reorientat rapid spre social media si, mai ales, Facebook. Este o nevoie tot mai mare, insa, de training in acest sens, de la specialisti, de la oameni care stiu despre ce vorbesc. Din acest motiv am apelat la reprezentantul oficial al Facebook in Romania si la oamenii lor cu experienta practica vasta, dovedita  si care, tocmai din acest motiv, au castigat si increderea clientior internationali si  dezvolta campanii pentru organizatii din toata lumea." explica Oana Sav - coordonator si trainer la Institutul de Marketing.

Costuri: 350 LEI + TVA/ modul; 1200 LEI + TVA/ pachet complet, 4 module.
Pachet special pentru cursantii CIM: 1000 LEI. 
BENEFICII pentru absolventii cursului (4 module):  
•    Voucher de 75 euro la inscrierea Early Bird ICEEfest 2016 in perioada 1 februarie – 1 aprilie.
•    Diploma Institutul de Marketing & THINK DIGITAL.
•    Instrumente utile de lucru