Publicat: 17 Martie, 2020 - 10:38

Conform Decizie nr.189/11.03.2020, în perioada 12.03.2020 – 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire, APIA Aparatul Central, Centrul Municipiului București și Centrele judeţene ale Agenţiei de Plăţi și Intervenţie pentru Agricultură își vor desfășura programul de lucru dupa cum urmează:

Luni – Joi: 8:00 – 16:30 / 8:30 – 17:00 / 9:00 – 17:30 / 9:30 – 18:00
Vineri: 8:00 – 14:00 / 8:30 – 14:30 / 9:00 – 15:00 / 9:30 – 15:30
Directorii direcţiilor din cadrul APIA Aparatului Central, Conducerea Centrului Municipilui București și a Centrelor judeţene ale Agenţiei de Plăţi și Intervenţie pentru Agricultură au obligaţia să stabilească programul de lucru al angajaţilor în mod diferit, potrivit intervalelor de timp de mai sus, astfel încât să se asigure continuitatea activităţii în intervalul 8:00 – 18:00, respectiv 8:00 – 15:30.

Ca măsură de prevenire a infectării sau răspândirii noului coronavirus (COVID-19), la nivelul Agenţiei de Plăţi și Intervenţie pentru Agricultură – Aparat Central vă informăm că, până la data de 31 martie 2020, activitatea de relaţii cu publicul se va desfășura doar online prin intermediul adresei de e-mail: relatii.cu.publicul@apia.org.ro , telefonic la numerele 021 3054823/802/832 sau prin servicii de poștă/curierat la adresa: B-dul. Carol I, nr.17, Sector 2, București.

De asemenea, Registratura APIA își restrânge activitatea, fiind la dispoziţia publicului prin preluarea solicitărilor telefonice și a documentelor transmise prin e-mail sau prin servicii de curierat.