Publicat: 27 Iulie, 2012 - 22:00
Share
Poate nu e rău să aduni ore suplimentare...

Programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost extins, cu ocazia Referendumului, în zilele de Sâmbătă, 28 Iulie, şi Duminică, 29 Iulie, pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot, informează DGEPMB.

Astfel, Sâmbătă, programul de lucru cu publicul va fi între orele 8.00 şi 16.00, iar Duminică, între 8.00 şi 22.00, potrivit Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor - Muncipiul Bucureşti (DGEPMB).

Măsura a fost luată pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu temen de valabilitate expirat, precizează sursa citată.

"Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului. Contravaloarea producerii şi eliberării cărţii de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile C.E.C. în sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale, în sectorul 2. Pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate,cetăţenii vor prezenta şi un timbru fiscal în valoare de 4 lei. Atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii ¾ cm şi taxa de 1 leu, achitată în acelaşi mod ca şi în cazul cărţilor de identitate", se mai precizează în comunicatul de presă.